wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Fem månader senare.
Jag tycker fortfarande att vi borde ha ett presentationsforum.
Jag tycker fortfarande att vi borde ha ett presentationsforum.
Ja!wilper said:Jag tycker fortfarande att vi borde ha ett presentationsforum.
Jag med!wilper said:Jag tycker fortfarande att vi borde ha ett presentationsforum.
Ja!wilper said:Jag tycker fortfarande att vi borde ha ett presentationsforum.
Vi skulle ju även kunna använda ett presentationsforum till att skriva en liten hälsning i när/om vi byter användarnamn också (med tanke på den diskussion om detta som pågått). Sällananvändare skulle då kunna gå dit för att upptäcka att "åh, användaren Bunny och den där Bearnie är samma typ", till exempel.wilper said:Jag tycker fortfarande att det är en bra ide.
Medhåll. Presentationstrådar tappas bort eller missas helt om den fästs uppe i överkant någonstans, och skitjobbigt att hitta ett specifikt inlägg i den ifall posten man letar efter exempelvis dömt om sin rubrik. Med ett pressentationsforum kan man i alla fall söka på inlägg av användaren i det forumet och begrännsa sig rätt mycket.wilper said:Skall det göras skall det göras ordentligt imo.
Yay!Rymdhamster said:Och minuten efter att jag skrivit det här så påpekar Björn Wärmedal att vi redan har fått ett presentationsforum, överst av alla! Mycket fint!
Oj. Tack för att ni gjorde ett presentationsforum i alla fall. Annars tänker jag att det hade varit lätt att säga "nej, det tänker vi inte göra för ni bråkar för mycket".Magnus Seter said:Några av er har varit väldigt påstridiga kring detta, och använt "anmäla"-knappen för att tjata om detta.