Om jag var...
...en sjukdom? Idioti, ärftligt och har en högre dödlighetsgrad för de som inte har det.
...ett musikinstrument? En amiga med midi-interface, borglömd gammal tingest som ändå väcker små mått av sentimentalism hos de som minns mig.
...en gottesak? Cola, massa kemikalier som var tänkt att bota magont, blev det så? Nä!
...en hushållsprodukt? Frysen, jag är där och är allmänt kall mot folk, men likväl saknar de mig när jag drar.
...en rackarspratt? Lägga socker och salpeter på samma del av asfalten varje gång för att gräva ett så djupt hål som möjligt i den.
...en dryckeslek? Fuck you, ett dryckeskortspel som går ut på att alla ska bli lika fulla men endå är mobbing en stor del och därmed är alla spelbalanserande moment satta ur spel, så medans vissa sitter i torrdockan får andra gå plankan.
...ett svårstavat ord? Encyclopaedia Dramatica ett större hem för meningslös felaktig och subjektiv information än wikipedia.
...en inläggsteknik? Att skriva inlägg som ingen alls vill svara på, av någon anledning.
...en gimmick? Att racka ner på sig själv för att visa hur bra man är, funkar aldrig men likväl måste man försöka varje gång för att kunna bevisa det med vettigt statistiskt underlag.