Big Marco Läskig Joined 20 May 2000 Messages 6,968 Location Sandukar 12 Jan 2004 #1 Är det bara jag, eller har forumet blivit löjligt mycket snabbare sedan i går kväll? Har någon tryckt på turbo-knappen?
Är det bara jag, eller har forumet blivit löjligt mycket snabbare sedan i går kväll? Har någon tryckt på turbo-knappen?
Robban Hero Joined 18 May 2000 Messages 946 Location Växjö 12 Jan 2004 #2 Tycker mig märka nåt jag också... Snabbt som en inoljad iller, om jag får säga min mening. Kan vara låg trafik, dock. Vem vet, nu när skolorna har börjat igen (ack o ve!)
Tycker mig märka nåt jag också... Snabbt som en inoljad iller, om jag får säga min mening. Kan vara låg trafik, dock. Vem vet, nu när skolorna har börjat igen (ack o ve!)
N Netfeed Swashbuckler Joined 21 Apr 2001 Messages 2,273 Location Göteborg 12 Jan 2004 #3 tycker att det är snabbare på morgonen gentemot kvällen igår var det rikigt rikigt segt vid 2000
I Insignia Swashbuckler Joined 8 Oct 2001 Messages 1,813 Location Uppsala 12 Jan 2004 #4 Heh Jag har inte märkt någon större skillnad
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 12 Jan 2004 #5 Jaooo, håller med dig om att det blitt lite mer flyt på forumet & wrnu överlag. Men inemellanåt så blir det segare än segast..
Jaooo, håller med dig om att det blitt lite mer flyt på forumet & wrnu överlag. Men inemellanåt så blir det segare än segast..
L Lottomannen_UBBT Veteran Joined 8 Sep 2002 Messages 172 Location Halmstad 14 Jan 2004 #6 tycker att det är snabbare på morgonen gentemot kvällen. Igår var det rikigt rikigt segt vid 2000 Click to expand... Det är väl för att varenda tomte är ute på forumen vid den tiden? Jag vet att jag var det...
tycker att det är snabbare på morgonen gentemot kvällen. Igår var det rikigt rikigt segt vid 2000 Click to expand... Det är väl för att varenda tomte är ute på forumen vid den tiden? Jag vet att jag var det...