Nekromanti (PREVIEW) Elementaris ÄNTLIGEN KLART!

Petabyte

Veteran
Elementaris är ÄNTLIGEN KLART! Jag har med hjälp från "Isletbranch" här på forumet både rättat stavfel och lagt till mycket mer om världen samt ordnat några buggar. Så om ni gillar det nu eller i alla fall tycker att det är dugligt så är det denna uppdatering som jag kommer att använda som bidrag till dogma tävlingen. Jag hoppas verkligen att jag inte har stört för mycket här på forumet med alla mina inlägg om och jag har det så ber jag om ursäkt jag ville bara få lite hjälp... Men tag nu och ladda ner det och tag en ordentlig titt och säg sedan vad ni tycker jag vill ha åtminstone ett svar från någon om vad de tycker om spelet då jag uppskattar att få reda på hur bra folk tycker att mitt första alster blev :gremsmile:

Olle Linge

Snigel
Några ytliga kommentarer

Nu har jag inte läst texten, mest på grund av någon av nedanstående anledningar, men också på grund av tentan jag har på fredag.

1) Skaffa lite luft i texten, man kvävs när man läser det där. Jag tror du tjänar på att försöka rationalisera bort något av innehållet för att göra det lite luftigare. Du kan spara plats genom att avstava långa ord också.

2) Gör indrag vid nytt stycke. Det ser mycket snyggare ut, blir lättare att läsa och hjälper också till att lösa 1).

Lycka till!

Petabyte

Veteran
Re: Några ytliga kommentarer

Jo jag hadde så i förra uppdateringen men för att allt skulle få plats i denna uppdatering var jag tvungen att trycka ihop texten. Vilket jag själv inte gillade men som var nödvändigt. Men efter som att detta inte är ett regelbrot och det inte har med spelet i sig själv att göra så kommer jag nog inte göra något åt det... Sorry men det är troligen så det måste vara för dogma i alla fall. När dogma är slut så kan jag kanske lufta texten lite mera... Men lycka till med tentan :gremsmile:

Olle Linge

Snigel
Re: Några ytliga kommentarer

Jo jag hadde så i förra uppdateringen men för att allt skulle få plats i denna uppdatering var jag tvungen att trycka ihop texten. Vilket jag själv inte gillade men som var nödvändigt. Men efter som att detta inte är ett regelbrot och det inte har med spelet i sig själv att göra så kommer jag nog inte göra något åt det... Sorry men det är troligen så det måste vara för dogma i alla fall.
Det är mest att jag förmodligen inte kommer orka läsa det i det format du har nu, men det finns säkert andra som är mer toleranta än jag.

Men lycka till med tentan
Tack :gremsmile: