Ok, jag är ju oftast flummig och går mest på känsla&fantasi, men @Lukas håll med om att det där är ganska dåligt motiverat?Duvlaget vet jag inget om.
Men jag antar att Duvlaget är rimligare att satsa på med den informationen jag har.
Vad är argumentet för att vi ska redovisadet?Jag vill att vi nästa runda redovisar hur många uppdrag vi lyckats med.
Jag har plockat hem två uppdrag hittills.
Därför att de som har misslyckats med många uppdrag inte längre är att lita på.Vad är argumentet för att vi ska redovisadet?
Vi vill ju hitta en brud till Magica och lyckas med våra uppdrag... Eller inte.Därför att de som har misslyckats med många uppdrag inte längre är att lita på.
Du menar så. Nu ångrar jag att jag frågade, för det innebär ju att absolut inga svar är tillförlitliga. Visst, det går ju att sia, men risken med att ljuga är ju extremt liten iom att vi inte kan rösta ut folk så det är ju inte så stora konsekvenser av att bli påkommen.Därför att de som har misslyckats med många uppdrag inte längre är att lita på.
Ja, det kommer förstås vara ganska lätt att ljuga för dem som vill det. Men jag tror ändå vi vinner på en öppen diskussion om detta.Du menar så. Nu ångrar jag att jag frågade, för det innebär ju att absolut inga svar är tillförlitliga. Visst, det går ju att sia, men risken med att ljuga är ju extremt liten iom att vi inte kan rösta ut folk så det är ju inte så stora konsekvenser av att bli påkommen.
Har du också missat att du kan skicka in tre sianden på en gång?missade att skicka in mitt siande
Jag är mest förvirrad över varför Sidd skriverNu verkar det ha blivit en kamp på allvar!
Varulv - Prins Fiskes följe - Timme 3
Korpa fjodorsenuba Kök Sidd Park Impetigo Kök Empericus Kök Fiskes följe har bestämt sig besöka Köket, med Sidd muttrandes om att parken är väldigt vacker. Korpa: Ingen kunskap. fjodorsenuba: Vid bordsbönen brukar Wilhelmina inte hålla ögon stängda utan spanar omkring efter män...www.rollspel.nu
Jag har (om jag fattat rätt klarat ett uppdrag: undersök Lavatorium) och är hoppfull om att få ihop 15 poäng om Wilhelmina 8vilket är ett annat uppdrag).
Alltså. Lyssna: "GrannsamverkanmotMagica".
Kan vi låta den handsken ligga?
Varför skulle jag vilja hjälpa en Fisk, när jag kan hjälpa den sanna arvtagaren Magica?Feuflux: låt Lukas byta till vårt stolta följe.
Han vill helst vara med oss snälla.
Yes jag har skickat in alla tre nu.Har du också missat att du kan skicka in tre sianden på en gång?