Varulv PRISGALA 2024

Basenanji

Postd20modernist
Snyggt nominerat alla! Nomineringstiden stänger idag och under kvällen kommer ny tråd där ni kan rösta på era favoriter! Jag har plockat fram fracken ur malpåsen och börjat öva på mitt allra sliskigaste konferencierleende! Hur förbereder du dig inför prisgalan!?
Ok! Borde jag ha gjort ett quiz vid det här laget? Jag gör gärna en! 😃
/Basse, ostrukturerad

RasmusL

Champion
Ok! Borde jag ha gjort ett quiz vid det här laget? Jag gör gärna en! 😃
/Basse, ostrukturerad
Gott om tid ju! Men gör supergärna ett, jag föreslog @Sidd som sidekick men det gör ni upp sinsemellan!

Sen, om det är fler som har inspel eller förslag på inslag så keep em coming! Jag kommer önska pris-presentatörer under dagarna som kommer, så får ni säga "nej" om ni inte vill!

Basenanji

Postd20modernist
Gott om tid ju! Men gör supergärna ett, jag föreslog @Sidd som sidekick men det gör ni upp sinsemellan!

Sen, om det är fler som har inspel eller förslag på inslag så keep em coming! Jag kommer önska pris-presentatörer under dagarna som kommer, så får ni säga "nej" om ni inte vill!
Jag är jättenöjd med allt och blir glad bara att det blir av!

Det skulle bara snyggt med sådana lite högtravande motiveringar som på Oscarsgalan:

Först presenterar man priset:

”Vi har många drömmare i varulvsgänget och några av dem är värda extra uppmärksamhet. Vi andra är tacksamma för att vissa rynkar på näsan åt sunt förnuft och robust logik och i stället vågar skjuta från höften och följa minsta infall! (Det gör nämligen det så mycket lättare för oss andra att vinna!)

Sedan presenterar man först de nominerade och därefter vinnaren:

De nominerade i kategorin ”Mest godtrogna spelare” är…
(Kameran zoomar in på de nominerade/alt deras namn blir upplästa)

”Med sin oefterhärmliga optimism, naiva tilltro till den mest vansinniga idé och fånfliniga ton går priset till…

BASENANJI!”

Och i samma sekund som namnet nämns börjar hög musik spelas och kameran fokuserar på en snubbe som verkar göra en min av ”Va! Vann jag?!?!?!? Det kan inte vara sant!!!” Därefter håller personen sitt (i förväg inspelade?!) tacktal.

Kanske att jag överarbetar grejen. Kanske.