Varulv PRISGALA VARULVSSPEL 2024 IMORGON!

RasmusL

Champion
Hej!

Nu är det snart bara ett dygn kvar till prisgalan! Här följer lite praktisk info och skissartat schema för kvällen!

VAD?
En kamratlig sammankomst där vi hedrar varandra och varulvsspelsåret genom att se tillbaka på alla fina spel och prestationer. Det kommer att erbjudas lite underhållning i form av statistik från årets spel och ett varulvsrelaterat quiz och givetvis hedrande av vinnarna i respektive kategori som vi ju röstat på! Efter den formella biten blir det generöst efterhäng, kanske med ett glas bubbel eller annat, för att tacka av det gamla och fira in det nya!

VEM?
Du! Alla är välkomna, helst har du ett intresse för och/eller har varit med och spelat varulvsspel här på forumet men ni är alla välkomna!

NÄR?
Imorgon 28/12 klockan 20:00 drar vi igång, försök vara på plats 5 minuter innan om ni inte vill missa något!

VAR?
Discord, på servern vrållådan. Har du inte Discord så hittar du en genomgång av hur du skaffar det HÄR.
Admin för vrållådan har gett sina välsignelser att vi får använda kanalen "Pratlådan" för evenemanget! Tack!
Om du inte är medlem av servern kan du komma åt den GENOM ATT KLICKA HÄR. När du är inne på servern bör du se "Pratlådan" i vänsterlisten, klicka där så är du framme!

SCHEMA:
20:00 - Välkomna och genomgång av schemat.
20:10 - Vinnare i kategorin "Årets nykomling" presenteras.
20:15 - Vinnare i kategorin "Årets mest dräpande inlägg" presenteras.
20:20 - Statistik från året som gått presenteras av @Vimes (och @damogn ?)
20:35 - Vinnare i kategorin "Årets mest innovativa design" presenteras.
20:40 - Vinnare i kategorin "Årets bästa by" presenteras.
20:45 - Vinnare i kategorin "Årets bästa scum" presenteras.
20:50 - Varulvsquiz av @Basenanji och @Sidd !
21:05 - Vinnare i kategorin "Årets roligaste spel" presenteras.
21:10 - Vinnare i kategorin "Årets spelare" presenteras.
21:15 - Vinnare i kategorin "Hederspriset" presenteras.
21:20 - Avslut och efterhäng!

Schemat är en väldigt grov uppskattning/chansning! Frågor? Ta dem här i tråden!

FINNS DET NÅGOT JAG KAN GÖRA?
Ja! Verkligen! Jag behöver frivilliga som kan tänka sig att presentera pristagare och läsa upp motiveringar! Vill du prestentera och dela ut ett pris? Skriv här eller på PM! Hjälp! :D

Och glöm inte att rösta! Här hittar du omröstningarna som stänger imorgon vid lunch!

@damogn
@Basenanji
@Sidd
@Vimes
@Waterhouse
@Empiricus
@Octagonal
@Impetigo
@Big Mama
@Genesis
@StradhLestat
@Anthrox
@Sysp
@Hägerstrand
@fjodorsenuba
@Brynolf
@BiobunkerVII
@Björn den gode
@Mr.J
@POJ
@Andersson
@Khan
@Yem_86
@Hellzon
@Xyas
@w176
@Sodmikail
@Brynolf

Last edited:

RasmusL

Champion
...och jag hoppas ju att just du ska vilja komma och förkunna vinnare! Nomineringarna kommer från omröstningarna, så de får du i hand, det är bara dig vi vill åt! :D Skriv här eller på PM!

Vimes

Sillkung
Jag presenterar gärna designpriset!
Och: behöver fler platser fyllas så hojta till. Helst presenterar jag något pris där jag inte är nominerad - men kniper det så gör jag det också (första året var jag tvungen att presentera att jag fått hederspriset vilket var pinsamt, men jag överlevde det också).

RasmusL

Champion
Och: behöver fler platser fyllas så hojta till. Helst presenterar jag något pris där jag inte är nominerad - men kniper det så gör jag det också (första året var jag tvungen att presentera att jag fått hederspriset vilket var pinsamt, men jag överlevde det också).
Kanon! Jag stänger omröstningarna nu om en halvtimme och skickar info till dig i "förseglat" kuvert!

Sidd

”Bybo”
Blir ju lite cringe om jag ska presentera pris som jag själv kommer vinna…cringe😉

Skämt å sido…Måste tyvärr lågflyga pga sjuk så jag kommer max delta med minimum av mic på så ni i möjligaste mån slipper mitt hostande (brusande)😇

Ni andra får kliva fram nu🎈💝👍🎉🎶🎊👹

RasmusL

Champion
Blir ju lite cringe om jag ska presentera pris som jag själv kommer vinna…cringe😉

Skämt å sido…Måste tyvärr lågflyga pga sjuk så jag kommer max delta med minimum av mic på så ni i möjligaste mån slipper mitt hostande (brusande)😇

Ni andra får kliva fram nu🎈💝👍🎉🎶🎊👹
Synd! Krya!

Men någon man väl tänka sig att läsa lite innantill? Så slipper ni höra mig mala på hela kvällen? :p Jag har färdiga moptiveringar som ni givetvis får ändra som ni vill ni som läser, men det är liksom minimalt med jobb!