Taget!Jag vill och insisterar på att få presentera Bästa Scum!
Taget, som en sann rättshaverist kommer jag bittert argumentera för att valet är riggat å fel låt borde vunnit fast det nu är ett annat år så det räknas egentligen inte nu då det är motvind å allt ljus i rakt i ögonen med fummel och SL är hopplös då denne hittar på nya regler i all sin allsmäktighet.Medhåll! @Sidd! Det är din chans att få lägga ut texten om att Prins Fiskes följe egentligen skulle fått priset.
Är det alltså vinnarna för varje kategori redan avslöjat i den öppna tråden?Nu har jag fördelat kategorierna och gjort någon form av ordning för dem också:
Årets nykomling - Vimes
Årets by - Sidd
Årets Scum - Basse
Design - Martin
Bästa spel - Sidd
Årets spelare - Basse
Hederspris - Vimes
Verkar ok?
Yes! 20:00!Ok! Sitter ensam i Kvälls-prat på Discord! Är jag ett tekniskt haveri som vanligt eller bara pepp ochyster?!
EDIT: Såg nu att det är 20.00 som gäller! Pris för ivrigast vinner jag!![]()
Ser fram mot årets glada möten tillsammans 2023, alla som ville bli prinsessans favorit, alla som sneglade på aktiviteterna på WC längst bak i planet, den dåliga sömnen i rymden, Stjäla godis från småbarn, Vimes standardregler som aldrig gäller, FaithNoMore!, alla enkla chiffer som höll Martin vaken om nätterna, alla ”visste” att Basse var Väktare i Varulvsjägarna, min Basse-paranoia, 3 klantskallar till Mästerbybor och framförallt årets magkänsla…