Taget!Jag vill och insisterar på att få presentera Bästa Scum!
Taget, som en sann rättshaverist kommer jag bittert argumentera för att valet är riggat å fel låt borde vunnit fast det nu är ett annat år så det räknas egentligen inte nu då det är motvind å allt ljus i rakt i ögonen med fummel och SL är hopplös då denne hittar på nya regler i all sin allsmäktighet.Medhåll! @Sidd! Det är din chans att få lägga ut texten om att Prins Fiskes följe egentligen skulle fått priset.
Är det alltså vinnarna för varje kategori redan avslöjat i den öppna tråden?Nu har jag fördelat kategorierna och gjort någon form av ordning för dem också:
Årets nykomling - Vimes
Årets by - Sidd
Årets Scum - Basse
Design - Martin
Bästa spel - Sidd
Årets spelare - Basse
Hederspris - Vimes
Verkar ok?
Yes! 20:00!Ok! Sitter ensam i Kvälls-prat på Discord! Är jag ett tekniskt haveri som vanligt eller bara pepp ochyster?!
EDIT: Såg nu att det är 20.00 som gäller! Pris för ivrigast vinner jag!
Ser fram mot årets glada möten tillsammans 2023, alla som ville bli prinsessans favorit, alla som sneglade på aktiviteterna på WC längst bak i planet, den dåliga sömnen i rymden, Stjäla godis från småbarn, Vimes standardregler som aldrig gäller, FaithNoMore!, alla enkla chiffer som höll Martin vaken om nätterna, alla ”visste” att Basse var Väktare i Varulvsjägarna, min Basse-paranoia, 3 klantskallar till Mästerbybor och framförallt årets magkänsla…