Hej!
Jag behöver lite hjälp! Jag har diverse gamla Drakar och Demoner grejer som jag vill sälja, och jag har lovat en kompis att få köpa dem först. Problemet är dock att jag inte har koll på vad som är ett rimligt pris.
Här är en lista på vad jag har:
Drakar och Demoner, v3 (1985) (Regelbok på 68s). Något slitet men komplett. Äventyren "Spindelkonungens pyramid & Skelettbyns hemlighet" + allt (?) annat som medföljde i lådan finns med.
DoD Expert. Regelbok & magibok. Bra skick förutom att själva lådan inte finns kvar.
DoD Gigant. Regelbok & kampanjbok
DoD, v5 (?), 1991. Den lite tjockare lådan med tre (?) böcker i + introäventyr och lite annat smått och gott.
DoD - Monster. En låda med 4 böcker + skräcktabell.
DoD - Ereb Altor-boken (inklusive stor färgkarta)
DoD - Krigarens handbok.
DoD - Alver
DoD - Svartfolk (? tror jag. Har inte grejerna framför mig nu)
DoD - StadsintermezzonDoD äventyr - Djupets fasor
DoD Chronopia
Samtliga grejer är i gott skick, och de nyare är t.o.m. i mycket bra skick.
Allt är till salu förutom (om jag inte övertalas) DoD v3, Expert och Gigant. Jag vore tacksam för synpunkter på vad som är rimliga priser på grejerna.
Min kompis är endast intresserad av:
DoD - Ereb Altor-boken
DoD 1991
Äventyren "Spindelkonungens pyramid & Skelettbyns hemlighet" som kom med DoD v3. (Återstår dock att se om jag vill splitta upp det.)
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig! Tack på förhand!
Jag behöver lite hjälp! Jag har diverse gamla Drakar och Demoner grejer som jag vill sälja, och jag har lovat en kompis att få köpa dem först. Problemet är dock att jag inte har koll på vad som är ett rimligt pris.
Här är en lista på vad jag har:
Drakar och Demoner, v3 (1985) (Regelbok på 68s). Något slitet men komplett. Äventyren "Spindelkonungens pyramid & Skelettbyns hemlighet" + allt (?) annat som medföljde i lådan finns med.
DoD Expert. Regelbok & magibok. Bra skick förutom att själva lådan inte finns kvar.
DoD Gigant. Regelbok & kampanjbok
DoD, v5 (?), 1991. Den lite tjockare lådan med tre (?) böcker i + introäventyr och lite annat smått och gott.
DoD - Monster. En låda med 4 böcker + skräcktabell.
DoD - Ereb Altor-boken (inklusive stor färgkarta)
DoD - Krigarens handbok.
DoD - Alver
DoD - Svartfolk (? tror jag. Har inte grejerna framför mig nu)
DoD - StadsintermezzonDoD äventyr - Djupets fasor
DoD Chronopia
Samtliga grejer är i gott skick, och de nyare är t.o.m. i mycket bra skick.
Allt är till salu förutom (om jag inte övertalas) DoD v3, Expert och Gigant. Jag vore tacksam för synpunkter på vad som är rimliga priser på grejerna.
Min kompis är endast intresserad av:
DoD - Ereb Altor-boken
DoD 1991
Äventyren "Spindelkonungens pyramid & Skelettbyns hemlighet" som kom med DoD v3. (Återstår dock att se om jag vill splitta upp det.)
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig! Tack på förhand!