SÄLJES Priskoll. Tips om pris för Dungeons & Dragons 3.5 alla tre core rules och Eberron Campaign Setting?

SweetStarfish84

Veteran
Tänker sälja core rules för 3.5 och Eberron men är inte säker vad jag ska ge för pris. De är alla i bra skick, lite repor på fram och baksidan men annars typ som nytt. Vad skulle ni ta för det?
Har försökt lägga till bilder men de är visst för stora för servern /:
Förlåt om detta är fel ställe att posta det här. Jag tar då snarast bort inlägget.

koraq

Swordsman
Jag tycker mig inte ha sett något större sug efter D&D3, så jag skulle nog inte sätta förväntningarna vidare högt. Eberron skulle nog dra mer intresse misstänker jag, om den nu inte publicerats för nyare regler.

Släng ut ett förslag så lär du se om någon nappar. På auktion skulle jag föreslå att sätta ett relativt lågt utrop utan minimipris. Finns publiken kommer priset trissas upp.

SweetStarfish84

Veteran
Jag tycker mig inte ha sett något större sug efter D&D3, så jag skulle nog inte sätta förväntningarna vidare högt. Eberron skulle nog dra mer intresse misstänker jag, om den nu inte publicerats för nyare regler.

Släng ut ett förslag så lär du se om någon nappar. På auktion skulle jag föreslå att sätta ett relativt lågt utrop utan minimipris. Finns publiken kommer priset trissas upp.
Tack, får nog testa lite lågt pris och se hur det går! Eberron finns ju ändå för 5e.