Nekromanti problem med mailen

King Kromm

Hero
har fått två privata mess av gardener som som säger att min mail service inte funkar som den ska, men har aldrig haft problem med den, och kan inte längre få "varningar" om att folk svarat på mina inlägg, inte alls kul, men varför kan det vara på detta sett, jag har ju inte bytt service och den har funkat med rollspel.nu innan samt att jag aldrig har haft någe annant problem med den...

Gardener

Champion
Vad det finns för allmänt intresse med detta kan man ju undra, hade det inte varit lättare att svara på mitt mail istället?

Hur som helst, just din mail har haft problem tidigare, jag har bara inte orkat bry mig om att kontakta dig om det. Nu gjorde jag det eftersom det trillade in ett gäng meddelanden samtidigt. Vi får returer från din mailserver som säger att din adress inte finns, är det så att du har en korrekt adress så bör du ta upp problemet med de som tillhandahåller din mail-service eftersom det betyder att det antagligen är fler mail som du inte heller får.

King Kromm

Hero
Detta var andra gången det hände, och förra gången svarade jag det meddelande jag fått, men fick inget svar...

men jag skall nog försöka fixa det, i värsta fall kanske man får byta mailservice, för i teorin kan jag ju ha missat andra mail innan.