Nekromanti Problem med rollformuläret

Mundo

Myrmidon
Ännu en sak jag noterade igårkväll var att rollformuläret inte är så utskriftsvänligt för en svart-vit skrivare.
På sista sidan uppe till höger finns rader för att skriva om sin farmors bakgrund, men eftersom bakgrunden är så mörk blir det svårt att läsa när man skrivit med en blyertspenna.

Mutanten

Hero
Mundo;n93121 said:
Ännu en sak jag noterade igårkväll var att rollformuläret inte är så utskriftsvänligt för en svart-vit skrivare.
På sista sidan uppe till höger finns rader för att skriva om sin farmors bakgrund, men eftersom bakgrunden är så mörk blir det svårt att läsa när man skrivit med en blyertspenna.
Ett medvetet drag för att sälja fler rollformulärsblock eller en konstruktionsmiss? Dåligt är det hur som helst tycker jag. Rollformuläret borde finnas i två versioner om inte annat så att man har möjlighet att skriva ut svartvitt.

Mundo

Myrmidon
Tror det har att göra med att det är beta dock, inte ett medvetet drag!

Rollformuläret kommer att finns för nedladdning både i en en version av de som vi säljer samt en mer renodlad version för utskrift. Ni kan redan nu ladda ner den utskriftsvänliga versionen av Betaformuläret på följande länk:

http://www.rollspel.com/pdf/western/WE4_rollformular_beta_utskrift_150524.pdf

Kan även avslöja att försäljningen av rollformulär till rollspel inte är den kassako som man kan tro:)

/Anders & Tove