Detta ämne har avhandlats förut här, men jag behöver desperat hjälp! Min spel grupp har bestått av En hacker En mediaarbetare en avdankad Officer sparkad för feghet, en gangster och en översittar-playboy-typ... för det första var det ett helveta att väva ihop dem i ett äventyr, och nu vill de använda nya gubbar, allihopa. de vill ha 2t6+6 metoden, och ajg har använt 94-poängssystemet, då det generar bra gubbar som inte är övermänskliga. Jag har även haft begränsningar på cybertech (installation är okej, men det ger problem att använda dem...) och de får INTE köpa handgranater, då detta är FÖR effektivt att döda folk med... poängen är att de har övergivit mig som SL, tagit boken som gisslan och låter en ICKE rutinerad SL (han har tidigare spelat DoD, inte SL:at dock..) SL:a deras supergubbar, och jag har vart med när de spelat (dock inte vart med själv, gillar inte deras hyper-multi-ulti gubbar) och de körde så här: okej, vi öppnar ett äentyr. de hittar en cybertech klinik. de installerar cybertech i ammasor, SL säger att de inte får nåra Psykoskrys respektive trrauma... de tar ett uppehåll på en vekca (i äventyret) och kör sen ett äventyr i typen av "gå-in-i-mega-företags-huvudkontor-och-döda-så-många-och-så-blodigt-som-möjligt" och om nån händelsevis skulle råka dö, återupplivas den genast på närmsta sjukhus... även om den har alla kryss blodförlust. apropå blodförlust, kan amn förlora hur mycket blod som helst, rent teoretiskt.. ajg tycker att amn bporde va symboliskt död när de ca åtta liter en människa har är slut... elelr iaf om man förlorat typ tre liter(man kan även köra med att man får trauma av blodförlust,bra regel, tips!) så nu får ni hjälpa mig, vad ska jag göra av min hopplösa RPgrupp??
"The Danish Wrath Shall Come Upon All Of You"
"The Danish Wrath Shall Come Upon All Of You"