Nekromanti Profilstatus

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jag vet inte vad jag gör... men så fort jag försöker putsa på min profil så händer två saker. Antingen är presentationen för lång, eller när det inte inträffar så är min profilstatus ifylld till tre fjärdedelar vid pass. Hur ska jag göra för att få det att fungera?

Hjälp...

Troberg

Sinister eater
Jag vet inte vad jag gör... men så fort jag försöker putsa på min profil så händer två saker. Antingen är presentationen för lång, eller när det inte inträffar så är min profilstatus ifylld till tre fjärdedelar vid pass. Hur ska jag göra för att få det att fungera?
Fyll i sysselsättning. Profilstatus anger hur stor andel av fälten som innehåller data, inte hur mycket data de innehåller. Du kan säkert lura den med ett minustecken eller en punkt eller något liknande om du inte vill fylla i sysselsättning.

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Profilstatus tack och OT

Hm, man tackar, nu ser det bättre ut om dock som om det saknas lite på det ifyllda, men det fixar jag senare. =)

Förresten *sneglar över axeln* man kan nästan få för sig att herrn skuggar mig. Har du koll på allt jag gör. *något paranoid* du dyker ju upp överallt... åtminstone idag.

*skuttar iväg från datorn och sliter ut telejacket.... skrikandes*

Troberg

Sinister eater
Re: Profilstatus tack och OT

Förresten *sneglar över axeln* man kan nästan få för sig att herrn skuggar mig. Har du koll på allt jag gör. *något paranoid* du dyker ju upp överallt... åtminstone idag.
Det kan ju också bero på att du är nästan ensam om att skriva inlägg idag, åtminståne i de intressanta trådarna...