Tjo och tjim! Jag hoppas att du har ändrat en hel del, så att det inte krävs ett möte enbart för den spelaren, och ett möte för resten av spelgruppen... Det är enda nackdelen med både datorer och nätet i N2...
kan du inte peta upp reglerna så att vi alla kan få så resutatet av ditt anletes svett?
jag håller (fortfarande) på och utformar hur cyberrrymden och hacking funkar och det skulle vara rätt skoj att kunna göra de reglerna kompatibla med dina proggin regler...
Eller har du redan petat upp dem på NoGo´s sida? ska nog kolla med en gång...
De fanns en bifogning i det första inlägget (titta igen till vänster under användarnamnet). Förutsätter att det var reglerna (spelar inte särskilt mycket Neotech så jag tittade inte själv).
*Dunka sitt huvud mot en betongkant tills det bölder*
Väldigt braiga regler!! Jag ska genast försöka få min rollspelsgrupp att börja köra med dem! Kan du inte bli klar med version två snart? Den första versionen var lite kladdig och... kanske inte helt speltestad...
Det där med cyberrymden är klart en nackdel, håller med. Vi har försökt med en massa hemkörda regler hit och dit, men till slut kom vi underfund med att improvisaton är klart den bästa metoden.....Inga direkta regler, utan mer hur SL känner för det.
Cyberrymden är ju ett ställe där dom mest märkliga saker kan inträffa, så improvisation ger SL större utrymme.
äsh... skjuta sönder mina små ideer om hur cyberrymden fungerar totalt på detdär brutala sättet...
Det enda dumma är att jag känner på mig att vissa i min grupp inte rikitgt fattar att min cyberrymd är den bästa! så jag kanske skriver en ändå... som sagt, så som det står i regelboken suger väldigt hårt.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.