Kan du berätta lite mer om vad det är för arbetet, vad det handlar om och vad du behöver bolla tror jag att det skulle vara lättare att säga "ja" eller "nej".
Jag kommer att modifiera Eon och göra ett mer nutida/sci-fi Eon. Jag använder olika delar ur Neotech med t ex handeldvapen. Jag har ingen Neotech regelbok(det skulle behövas). Just nu jobbar jag med Geografi och Kultur
Det var ganska roligt att göra och skapa världen och det blev ganska invecklat också. Synd bara att vi aldrig spelade det.
Iochförsig så var det inget seriöst då ingen utav oss ville spela eon i nutida scifi miljö men det var roligt att ta framm.
Jag har några spelare som tycker det är kul men än så länge så är det bara vissa ställen man kan vara på. Jag har än så länge bara den "europeeiska" kulturen.
just nu behöver jag dock vissa regel grejer från Neotech. tex hur man tar fram antalet Psukoskolumner. Jag har ingen Neotechbok och det finns inga kvar. behöver hjälp.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.