Björn Wärmedal
Björning Wheel
Jag har (äntligen och sent omsider) beställt ett provtryck av GrottZines samlingsvolym. Jag hoppas på att hinna få den och kunna beställa ett gäng att ta med till GothCon för dem som vill köpa ex där.
Vill du ha och kan hämta på GothCon så kan du nu beställa. Ett ex kostar 199kr.
Skulle det vara så att du beställer men inte hämtar ut så blir jag ledsen, för då måste jag släpa hem ditt ex till Umeå igen. Skulle det vara så att du beställer men jag inte hinner få böckerna i tid till GothCon så lär jag väl skicka till dig senare, men då blir det någon slags ny beställningslista.
Följande personer tar jag för givet att de vill ha, så de behöver inte beställa. Skulle du finnas med här men inte vilja ha så blir det mitt problem
chrull
kloptok
Stövelkatten
Eksem
Rob
anth (behöver fö inte betala, eftersom han redan gjort det i forntiden)
Dante
DeBracy
Zoth-Ya
Lejbrink
EDIT:
och OBP, naturligtvis. Förlåt för att jag glömde dig, OBP!
EDIT 2:
Sales Pitch längre ned! Och jag kanske ska nämna att all vinst går till konventet Grottröj.
Vill du ha och kan hämta på GothCon så kan du nu beställa. Ett ex kostar 199kr.
Skulle det vara så att du beställer men inte hämtar ut så blir jag ledsen, för då måste jag släpa hem ditt ex till Umeå igen. Skulle det vara så att du beställer men jag inte hinner få böckerna i tid till GothCon så lär jag väl skicka till dig senare, men då blir det någon slags ny beställningslista.
Följande personer tar jag för givet att de vill ha, så de behöver inte beställa. Skulle du finnas med här men inte vilja ha så blir det mitt problem
chrull
kloptok
Stövelkatten
Eksem
Rob
anth (behöver fö inte betala, eftersom han redan gjort det i forntiden)
Dante
DeBracy
Zoth-Ya
Lejbrink
EDIT:
och OBP, naturligtvis. Förlåt för att jag glömde dig, OBP!
EDIT 2:
Sales Pitch längre ned! Och jag kanske ska nämna att all vinst går till konventet Grottröj.