Nekromanti [Promotion] Crossover mellan Viskningar från Kryptan och Rollspelklubben!

Basenanji

Postd20modernist
Jag hör bra. Har du missat nån volymkontroll mystiskmagiker?

Dessutom är det ett riktigt bra avsnitt! Heja er som kämpar med detta! :D

mystiskmagiker

Veteran
Basenanji;n105819 said:
Jag hör bra. Har du missat nån volymkontroll mystiskmagiker?

Dessutom är det ett riktigt bra avsnitt! Heja er som kämpar med detta! :D
Eksem låter jättebra. Höjer jag mer så klagar nog mina öron.

chrull

Stockholm Kartell
Någon som fått upp avsnittet i VfK-feeden i iTunes än?

Eksem

Champion
ITunes är så konstigt med det där, avsnittet är postat i min feed såvitt jag kan se och båda delarna postades samtidigt. Men del 1 är inte på iTunes ännu medan del 2 är det.

EDIT: iTunes hittar avsnittet när jag prenumererar på min feed, så jag antar att det kommer till iTunes Store förr eller senare?

chrull

Stockholm Kartell
fortfarande ingenting i iTunes, lyckades få feeden att öppna ordentligt när jag tog bort https och körde http. Så nu har jag avsnittet.

kloptok

Pensionerad astrolog
Jag såg inte heller någonting i iTunes-strömmen i podcastprogrammet men har lyssnat nu i alla fall och tycker det var kul att höra. Framförallt var det intressant att höra lite erfarenheter av OSR-spelande från spelare som inte är vana vid spelstilen (läs: hjärntvättade). Kan förstå den här problematiken med att det blir "för" fritt spelande i sandboxen och att spelarna inte vet vad de "ska" göra.

Eksem

Champion
Nej det dyker inte upp, jag förstår tyvärr inte varför och kan inte göra något åt saken. Det hela är mycket frustrerande. Jag hade hoppats att det skulle uppdateras inom några dagar för jag har hört att det ibland kan ta tid men inget har hänt. Feeden är korrekt formatterad (kör man feeden direkt till iTunes funkar det), det är exakt samma lösning som fungerat tidigare, men iTunes Store uppdaterar helt enkelt inte. Apple har inte svarat på mail och det har inte fungerat att resubmitta feeden.

Edit: Har postat om hela podcastfeeden som en feedburner-feed, får se om det hjälper.

Eksem

Champion
VfK har nu en ny feed på iTunes Store där alla avsnitt finns med! Leta efter feeden med riktig logotyp (den gula) för att hitta alla avsnitt!