Nekromanti [Promotion] Demon City Kickstarter

God45

#PrayersForBahakan
Jag har backat den här! Efter hans Vampire mobil spel hur kunde jag inte?

Conan

انتفاضة
Satan vilken oinspirerande faktatung trailer.

Känns som det är nåt typiskt amerikanskt att göra den göra den här typen av trailers? Tacka vet jag kults trailer som visar hur man säljer in ett skräckrollspel

zonk

muterad
Evokee;n290190 said:
Satan vilken oinspirerande faktatung trailer.

Känns som det är nåt typiskt amerikanskt att göra den göra den här typen av trailers? Tacka vet jag kults trailer som visar hur man säljer in ett skräckrollspel
Ha! Lustigt hur olika man tycker. Själv var jag lite sådär on the fence. Jag gillar att vänta tills grejerna finns i butik istället. Men efter att ha sett videon så backade jag..

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag har redan en Tarot-kortlek, men det skulle ju vara kul med en specialillustrerad. Det viktiga är att jag får spelet, och det lär ju gå snabbare med färre stretch-goals.

chrull

Stockholm Kartell
Gurgeh;n291190 said:
Jag har redan en Tarot-kortlek, men det skulle ju vara kul med en specialillustrerad. Det viktiga är att jag får spelet, och det lär ju gå snabbare med färre stretch-goals.
Korten skulle ha skeppats separat, så det hade inte försenat spelet märkbart. Och en Zak-illustrerad tarot hade suttit riktigt bra i samlingen.

Men ja, jag BEHÖVER den ju inte. Men jag VILLHÖVER den. ;)

zonk

muterad
chrull;n291198 said:
Korten skulle ha skeppats separat, så det hade inte försenat spelet märkbart. Och en Zak-illustrerad tarot hade suttit riktigt bra i samlingen.

Men ja, jag BEHÖVER den ju inte. Men jag VILLHÖVER den. ;)
Jo det är ju så med många av hans grejer. Jag hade inte planerat att köpa A Red and Pleasant Land, men när jag höll den i handen kunde jag bara inte låta bli. Den är så grymt snygg!