Hela teamet inklusive Christian Mehrstam själv kommer att finnas på plats vid Fria Ligans bord. Kom dit och hälsa!Ezping Orm;n168139 said:Det här känns som det mest spännande som hänt i spelsverige på länge! Hur ser era planer ut för Oktoberlandet på Gothcon?
OBS. En del av teamet kommer dock sitta vid Järnringens bord. Kom dit och hälsa istället!TomasFriaLigan;n168143 said:Hela teamet inklusive Christian Mehrstam själv kommer att finnas på plats vid Fria Ligans bord. Kom dit och hälsa!
Så är det förstås. Kom och hälsa på alla.pappa;n168144 said:OBS. En del av teamet kommer dock sitta vid Järnringens bord. Kom dit och hälsa istället!
P.eLL.e;n168179 said:Verkar väldigt trevligt och snygg layout/illustrationer! Är dock som 40-åring lite orolig över att behöva spela feer.
Coolt!TomasFriaLigan;n168143 said:Hela teamet inklusive Christian Mehrstam själv kommer att finnas på plats vid Fria Ligans bord. Kom dit och hälsa!
Absolut – jag vill minnas att du till och med skrev lathundar till den gamla utgåvan som många spelare hade nytta av! Ser fram emot att ses!krank;n168231 said:Coolt!
Om man tar med sig sin gamla Oktoberlandet-bok, är det då sannolikt att man kan övertala författaren att sätta en kråka i den, tro?
Hm, vad är RPL?Björn Wärmedal;n168666 said:Jag har svårt att visualisera boken i klotband... Vad skulle det vara för tyg då? Samma som RPL har, typ? Skulle grafiken vara tryckt på tyget eller embossed?
Samma klot som RPL (typ samma färg t.o.m) och foliepräglad + screentryckt färg direkt på klotet. En färg foliepräglad, en färg screentryckt.Björn Wärmedal;n168666 said:Jag har svårt att visualisera boken i klotband... Vad skulle det vara för tyg då? Samma som RPL har, typ? Skulle grafiken vara tryckt på tyget eller embossed?