wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
"Just nu?"
Så här det väl varit jämt.
Fler poddar = mer inavel, helt enkelt.wilper;n283632 said:"Just nu?"
Och jag är den inavlaste av dem alla... Wait, that didn't come out right. XDceruleanfive;n283620 said:Det är mycket inavel i rollspelspoddsverige just nu!
Stort tack! Det var värmande ord, minsann!luddwig;n283658 said:Nu har jag lyssnat på några väl valda avsnitt och måste säga att jag gillar det jag hört. Föredömligt bra ljud, föredömligt korta avsnitt och underhållande diskussioner både med och utan gästpratare. En applåd till er!
Nöjet var på vår sida!Robert Jonsson;n283661 said:Hursomhaver, fantastiskt trevligt att få medverka och tala om något som låg mig nära hjärtat.
Jag har egentligen bara koll på 5e, samt väldigt begränsad erfarenhet av 3.5 och originalversionen, så egentligen ska man inte lyssna på mig alltför mycket.Björn Wärmedal;n284606 said:Men vilken version av D&D är det ni pratar om? Kan man multiclassa i 5e?
Haha, du har nog rätt i att det var svängigt. Kanske kom vi inte fram till något vettigt alls.luddwig;n284609 said:Det var inte helt enkelt att hänga med i svängarna denna gång. Tror bestämt att jag måste lyssna igen när jag är piggare för att försöka bli klok på om ni faktisk kom fram till något. ????
luddwig;n285593 said:Instämmer med Björn. Också imponerande att ni kan spela ihop när ni har så pass olika spelstilar.