ceruleanfive
Bläckfisk
På senare tid är vi några i rollspelsgruppen som konstant hamnar i diskussioner före och under möten. Eftersom vi inte vill stjäla speltid började vi fundera på att istället mötas upp och samtala vid andra tillfällen. För att få lite extra motivation föreslog jag att vi skulle smälla upp några mikrofoner och göra en podcast av det, när vi ändå höll på.
Således kommer här Fummelpodden. Vi är två-tre nördar som snackar spontant och subjektivt kring någon form av rollspelsrelaterat ämne. Tanken är att släppa ett avsnitt i månaden, den 20:e.
Pysslar med att försöka få upp podden på iTunes och liknande. De hade visst något dygns svarstid, så jag laddade upp första avsnittet redan idag. Då tänkte jag att jag lika gärna kunde dela med mig av det här på en gång.
fummelpodden.se
Första avsnittet handlar om karaktärsskapande. Det är ju väldigt personliga tankar, andra resonerar säkerligen annorlunda. Vore dock kul och uppskattat om ni lyssnade vid tillfälle. Lite feedback är heller aldrig fel, även om det bara är arga meddelanden.
Tack och hej!