Nekromanti [Promotion] GrottZine 2 ute nu!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Det släpptes i lördags och jag har 20 ex kvar. Just nu befinner sig samtliga av dem på ett hotellrum i Stockholm, så om man finns i huvudstaden under veckan kan man säkert få ett ex i näven :)

Man beställa av mig nu, men jag kommer nog inte att posta något ex förrän nästa vecka, när jag är hemma igen.

Kolla här för lite kort info om numret.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Min langare har redan rekvirerat en fix åt mig …

Murderhobo

Veteran
Björn, skulle du kunna lägga undan ett ex åt mig? Jag har förstått att vi mer eller mindre är grannar, så jag kanske kan komma över och hämta upp den personligen när tillfälle ges?

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag har bara tio exemplar kvar hemma, varav ett redan är beställt av en forumit! Dags att beställa om man vill vara säker på att få :)

Björn Wärmedal

Björning Wheel
De börjar ta slut, men jag har knappt fått in några långväga beställningar den här gången. 7 exemplar kvar nu.

Förresten, vad skulle ni vilja se i GrottZine 3? Skulle Du vilja skriva något?

Björn Wärmedal

Björning Wheel
GrottZine 3 har tagit ordentlig fart nu; det verkar som att alla artiklar är på väg och i god tid.

Däremot har jag fortfarande 6 exemplar kvar av GrottZine 2. Om någon är intresserad av att köpa det får ni gärna säga till. Får jag inte dem sålda innan trycket av nr 3 så kommer jag nog att minska upplagan och strunta i pdf-utgivningen.