Nekromanti [Promotion] GrottZine 5 ute nu, och nästan slutsåld!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag har nio ex kvar, varav tre är tjingade redan (Rymdhamster, Hakoon och Falk vill jag minnas?)

chrull köpte lös ex till Eksem, anth, kloptok, Stövelkatten och Rob, så ni är all set. Fast nästa gång kanske ni explicit vill be honom snällt att agera bulvan, så att han inte kommer hem och har glömt er? ;)

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Owlbearpig;n113349 said:
När ska du börja sälja prenumerationer?
Jag funderar på det, men jag vet inte om jag vill administrera det :p förhandsbetalningar vill jag inte alls ta. Då sitter jag med nån stackares pengar även om jag inte lyckas leverera.

Falk

Veteran
Björn Wärmedal;n113321 said:
Jag har nio ex kvar, varav tre är tjingade redan (Rymdhamster, Hakoon och Falk vill jag minnas?)

chrull köpte lös ex till Eksem, anth, kloptok, Stövelkatten och Rob, så ni är all set. Fast nästa gång kanske ni explicit vill be honom snällt att agera bulvan, så att han inte kommer hem och har glömt er? ;)
Japp, jag ska ha ett ex! :)

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Ok men räkna med att jag alltid vill ha ett ex så länge de inte kostar skjortan. Jag misstänker att stockholmarna inte köpte till mig för att jag betalar med papperspengar och de vill ha "swish" som jag tror är ett narkotikum från "facebook".

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Heads up till alla som beställt:
Det har varit lite fullt upp den här veckan. Jag har inte hunnit posta några ex än, men planerar att göra det senast tisdag.

Till alla andra: jag har bara två ex kvar! Vill ni ha så bör ni säga till snarast :)

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Nu sitter jag och inventerar beställningarna lite. Alla ska vara levererade (fast några i STHLM KARTELL kanske inte hämtat sina ex från chrull än?), men det är flera stycken som inte betalat än (exempelvis flera i STHLM KARTELL ;) ).

Ni får gärna skynda på att betala, för vi har bestämt att Grottröj ska skänka 1500 kr till UNHCR. Problemet är att Grottröj inte har så mycket pengar förrän de allra flesta har betalat.

För övrigt finns det två ex kvar av GrottZine 5, så det är inte för sent att beställa. 25 kr kostar det inkl. frakt. Säkra källor hävdar att det är ett bra nummer ;)