Nekromanti [Promotion] [Hjältarnas tid] Snart!

Krille

Super Moderator
Nu börjar delarna till Hjältarnas tid komma in till lagret. Nu väntar vi på tärningarna, och sen ska det packas och skickas ut.

Hjältarnas tid kan förbeställas på http://webshop.helmgast.se/sv/hjaltarnas-tid/hjaltarnas-tid.html

Attachments

Krille

Super Moderator
Jag har fått höra att bilderna i ovanstående post inte funkar, så jag länkar in dem här. Dessutom har de högre upplösning.

Bolongo

Herr Doktor
SF-bokhandeln har den listad för 299:-.

Och eftersom jag har en butik i min hemstad ser jag ingen vinst med att förbeställa. ;)

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Bolongo;n194436 said:
eftersom jag har en butik i min hemstad ser jag ingen vinst med att förbeställa. ;)
För att garantera att du får ett ex innan de säljer slut? ;)

Krille

Super Moderator
Den 3 september släpps Hjältarnas tid!

Jag kommer befinna mig på SF-bokhandeln i Stockholm på lördagen 3 september för att signera, prata rollspel och svara på frågor, med start kl 15:00.

På söndagen 4 september kommer jag befinna mig på SF-bokhandeln i Göteborg från och med kl 13:00 för att göra samma sak där.

Väl mött då!

Rangertheman

Myrmidon
Krille;n194614 said:
Sån tur att det inte är imorgon utan nästa helg! :cool:
Ah...just det...den 3:e är ju nästa helg :D Fast den helgen är jag 60 mil från SF-bokhandeln i Stockholm.

Strunta i Göteborg den 4/9 och ta Malmö istället! ;-)

Har precis öppnat upp min hjältarnas tid box och skummat igenom materialet. mitt första intryck är följande: Fy tusan vad mysigt spel detta är!