Nekromanti [Promotion] Jag lottar ut tre ex av Odd Soot

clarence redd

FrostByte Books
Jag firar att årets sjukaste månad snart är slut genom att lotta ut tre exemplar av Odd Soot! En mjukpärm och två PDF:er.

Om du vill vara med, klicka på länken nedan och följ instruktionerna:

www.frostbytebooks.com/odd-soot-giveaway

Anmälan avslutas natten mellan fredag och lördag. Vinnaren presenteras på lördag.

Clarence Redd
FrostByte Books

Attachments

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
En nackdel med den här formen för utlottningen är ju att vi som skrivit in oss direkt missgynnas av att sprida ordet. Ju fler som skriver upp sig desto mindre chans att man vinner... Så du får dra hela PR-lasset själv.

Borde det inte rent tekniskt gå att t.ex. belöna signal boosting med större chans att vinna? Typ "dela länk till det här på facebook, +1 lott. Därefter +1 lott per 10 som anmäler sig via den länken". Eller något.

Jag vet inte. Bara en tanke som slog mig.

clarence redd

FrostByte Books
Jo, det går att lägga till sådana alternativ. Jag har bara inte varit riktigt bekväm med det. Men det kanske accepteras av de flesta dessa dagar? Jag får lov att testa nästa gång i så fall.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
clarence redd;n310648 said:
Jo, det går att lägga till sådana alternativ. Jag har bara inte varit riktigt bekväm med det. Men det kanske accepteras av de flesta dessa dagar? Jag får lov att testa nästa gång i så fall.

I dunno, jag fattar absolut de moraliska betänkligheterna. Man bidrar ju till spam och så. Jag tänker för egen del att jag har mycket större tolerans för sånt när det är typ en liten indie-rollspelsmakare än när... Jag vet inte, Adidas eller Electronic Arts gör det.

clarence redd

FrostByte Books
Nu har vi tre vinnare i utlottningen!
Första Pris: Steve S.Tryckt ex av Odd Soot.

Andra Pris: Nathan Robertson.PDF av Odd Soot.

Tredje Pris: Kristina Forsyth.PDF av Odd Soot.

Och som God45 redan har antytt så finns det ett tröstpris för alla som inte hade turen med sig den här gången (sorry Henke).

Som ett litet tack till alla erbjuder jag introduktionsäventyret till Odd Soot, The Wayward Patient, som gratis nedladdning:

https://bit.ly/2DoRPu3

Äventyret utspelar sig i april 1922 i den fiktiva nationen Doggerland mellan Danmark och England. En Soot-infekterad uppfinnare har tappat greppet om verkligheten. Hans experiment inom inter-dimensionell förflyttning har fått The Grey Lady - en skugglik figur bland Doggerlands magianvändare - att bli intresserad. Rollpersonerna måste hindra uppfinnaren från att fullborda sina planer för att rädda den pittoreska byn Drangelbekk från kaos och död. Och se till så att The Grey Lady inte får tillgång till resultaten.

Tack alla som deltog. Hoppas att det blir en tidig vår.

Clarence