Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Där har du helt enkelt felMcAber;n307997 said:Varför tjoar folk så mycket om BRP? Det är det ju ingen som egentligen vill spela.
Där har du helt enkelt felMcAber;n307997 said:Varför tjoar folk så mycket om BRP? Det är det ju ingen som egentligen vill spela.
Men det finns uppenbarligen ett stort intresse för BRP bland Mutant-fansen. Om Ligan då lägger resurser på en bra BRP-konvertering blir fansen glada, köper mer prylar och Ligan tjänar mer pengar. Det är inte slöseri utan marknadsekonomi.McAber;n308019 said:Samt att lägga energi på att få in MYZ-saker i BRP är bortslösade resurser.
?Attans! Det har du rätt i. Jävla marknadsekonomiluddwig;n308028 said:Men det finns uppenbarligen ett stort intresse för BRP bland Mutant-fansen. Om Ligan då lägger resurser på en bra BRP-konvertering blir fansen glada, köper mer prylar och Ligan tjänar mer pengar. Det är inte slöseri utan marknadsekonomi.
Åh, jag håller tummarna för Yrke: Bagare nu!Måns;n308020 said:900K är spräckt! Miljonen lär gå av bara farten nu med ny bok att köpa. Jag blir sjukt besviken om nästa töjmål blir typ "Nytt Yrke: Bagare". Jag förväntar mig minst "Vi skriver hela grundboken på skrofmål!" eller nått minst lika hemult!
Du kan även hoppas på en bra BRP-konvertering. En som behåller de bra delarna av BRP, till exempel det smidiga och tydliga med att slå T100, men skalar bort det som segar ner systemet och samtidigt knyter ihop reglerna ordentligt med världen.McAber;n308029 said:Då får jag väl muttra över att många Mutant-fans är ute och cyklar istället
En fullfjädrad nähä-upplevelseMåns;n308020 said:900K är spräckt! Miljonen lär gå av bara farten nu med ny bok att köpa. Jag blir sjukt besviken om nästa töjmål blir typ "Nytt Yrke: Bagare". Jag förväntar mig minst "Vi skriver hela grundboken på skrofmål!" eller nått minst lika hemult!
Tycker riotminds senaste kickstarters har varit föredömliga i detta avseenden. Alla strethgoals presenterade redan från början, med ganska få och substantiella stretchgolas (inga yrke: bagare)Rymdhamster;n308060 said:Hmm... synd att det inte blir några Ulvriketböcker i denna vända, men förstårligt.
Ärligt talat så tycker jag att det är bra när en kickstarter har faktiska gränser på detta sätt. Det är en jäkla strechgoalhets annars, och jag hade hellre sett att fler crowdfunders hade en färdig lista men genomtänkta strechgoals från början och "that's it". När de är upplåsta så är de, men de representerar en av skaparna ordentligt genomtänkt arbetsbelastning som rimmar med deras tidsplan.
Å andra sidan är achivements roligt... oh well =)
Oj, här tycker jag precis tvärtom. De har lagt upp en massa stretchar, men inget som beskriver innehållet utan bara ”en äventyrskrok till...”. Känns helt ogenomtänkt och dåligt (precis som jag uppfattar deras produktlinjen överlag, givetvis bortsett den fantastiske Paul Bonner.Evokee;n308061 said:Tycker riotminds senaste kickstarters har varit föredömliga i detta avseenden. Alla strethgoals presenterade redan från början, med ganska få och substantiella stretchgolas (inga yrke: bagare)