Jag har börjat fundera lite på det här med att göra ett OSR-fansin på svenska, men har kört fast lite i format och innehåll och leverans och dylikt, och tänkte ställa lite frågor om saken:
1) Skulle du vara intresserad av ett OSR-fansin på svenska?
2) Skulle du helst se att det var PDF, print, eller både och?
2 b) Om PDF, skulle du helst se ett gratis fansin, eller ett som kostar pengar?
2 c) Om print, hur mycket skulle du kunna tänka dig att betala för ett printat fansin? (Säg 32 sidor A5, eller så)
3) Hur höga krav skulle du ha på illustrationer och innehåll? Är det ok med insamlat material bestående av generösa gratisbidrag, eller önskar du hellre se beställda artiklar och illustrationer?
3a) Är du beredd att betala ett klart högre pris för fansinet för att få väl genomarbetat material?
4) Skulle du vilja skriva innehåll för ett OSR-fansin på svenska?
4 b) Om du är det, skulle du vilja ha betalt, och i sådana fall ungefär hur mycket?
Jag kommer säkert på mer att bolla om vad det lider.
1) Skulle du vara intresserad av ett OSR-fansin på svenska?
2) Skulle du helst se att det var PDF, print, eller både och?
2 b) Om PDF, skulle du helst se ett gratis fansin, eller ett som kostar pengar?
2 c) Om print, hur mycket skulle du kunna tänka dig att betala för ett printat fansin? (Säg 32 sidor A5, eller så)
3) Hur höga krav skulle du ha på illustrationer och innehåll? Är det ok med insamlat material bestående av generösa gratisbidrag, eller önskar du hellre se beställda artiklar och illustrationer?
3a) Är du beredd att betala ett klart högre pris för fansinet för att få väl genomarbetat material?
4) Skulle du vilja skriva innehåll för ett OSR-fansin på svenska?
4 b) Om du är det, skulle du vilja ha betalt, och i sådana fall ungefär hur mycket?
Jag kommer säkert på mer att bolla om vad det lider.