Nekromanti [PROMOTION] Star Wars d6 REA på SF-bok

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hello! Var på SF-bokhandeln i Stockholm. De har inte sålt så bra av jubileumsutgåvan av Star Wars d6 så de har flera sådana kvar på rea! För 200 spänn kan du köpa ett av världens bästa rollspel, och även få känna historiens vingslag!

Jag har inget att göra med SF-bokhandeln men det är ett jättebra erbjudande som jag tror att det finns flera som vill dra nytta av.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
*Mutter-mutter* köpte mitt för fullpris för ett par månader sedan *mutter-mutter*

För 200 spänn hade det kanske till och med känts värt det...

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag köpte mitt för fullpris (men bättre än på SF Boks ordinarie) för någon vecka sen, så jag höll nästan på att ta ett till när jag fattade vad det var jag såg. Kanske fortfarande händer.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Hur har det släppts en jubileumsutgåva av det här utan att jag hört talas om det??? Har det inte pratats om här?

Bifur

Veteran
Är det någon skillnad på denna och 1st ed? Alltså den version som Äventyrsspel gav ut?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Bifur;n299852 said:
Är det någon skillnad på denna och 1st ed? Alltså den version som Äventyrsspel gav ut?
Jag har en hemsk hemlighet. Jag äger noll produkter av Äventyrsspels Stjärnornas Krig. Men @Mekanurg kan säkert svara.

/M

Bifur

Veteran
Magnus Seter;n299858 said:
Jag har en hemsk hemlighet. Jag äger noll produkter av Äventyrsspels Stjärnornas Krig. Men @Mekanurg kan säkert svara.

/M
Och jag har alla ????, därav frågan.

luddwig

Lawful evil
Bifur;n299852 said:
Som jag förstått det är jubileumsutgåvan 1st ed rakt av så nej, det ska inte vara någon skillnad förutom formatet.

En liten fågel har för övrigt kvittrar i mitt öra att jubileumsutgåvan är slut i stockholmsbutiken nu.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Bifur;n299852 said:

Jag vet faktiskt inte, eftersom jag har noll koll på den där jubileumsutgåvan.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Mekanurg;n299876 said:
Jag vet faktiskt inte, eftersom jag har noll koll på den där jubileumsutgåvan.
Jubileumsutgåvan är ordagrannt samma som de första böckerna till SW.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
luddwig;n299875 said:
Som jag förstått det är jubileumsutgåvan 1st ed rakt av så nej, det ska inte vara någon skillnad förutom formatet.

En liten fågel har för övrigt kvittrar i mitt öra att jubileumsutgåvan är slut i stockholmsbutiken nu.
Shit! Jag kanske ska kräva en bonus för min framgångsrika säljinsats!

:D