wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Besvikelsen var fullständig när jag insåg att addon-t-tröjan inte var orange med svart tryck av loop-symbolen.
Det ser.du under menyn Community på Kickstartersidan.Khan;n215472 said:Det skulle vara intressant att veta hur många som kickat i Sverige respektive internationellt. Kanske Norden också.
Där ser man. Tack för tipset.PAX;n215523 said:Det ser.du under menyn Community på Kickstartersidan.
Jag har noterat tidigare att mina grejjer säljer 2-3ggr bättre på engelska än svenska. Då det ändå rör sig om så små volymer för min del ids jag inte med svenska utgåvor längre.Khan;n215547 said:Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.Khan;n215547 said:Men det är väl förståeligt att 1000 svenskar inte är lika intressant som 4500 från "inte-Sverige". Jag förutspår att fler svenska spel kommer produceras med en internationell marknad i första rummet.
Absolut! Jag hoppas det är något de fortsätter med i framtiden också och att fler gör.Rangertheman;n215779 said:Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.
Kul att höra. Vi ser fortfarande våra svenska gamers som vår core-community, och vill inte ge en sämre upplevelse för dem bara för att det börjat rulla på internationellt också. Så, så långt det går siktar vi på att ge ut alla spel i två språkutgåvor, om möjligt med samtidig utgivning, framöver.Rangertheman;n215779 said:Jag tycker att FL ska ha stor cred för att de ger ut spelet i både en engelsk och en svensk version samtidigt, trots att vi utgör mindre än 20% av backers.