Minimoni
Homelander
Jag gillade avsnittet starkt, man fick äntligen bekräftelsen på att Jon Snow egentligen är Jon Targaryen eller Stark beroende på vilken arvsföljd man kör på.
Ja, det känns alltid skönt att få något bekräftat som man redan var 99,9% säker på. Inga överraskningar, direkt.Minimoni;n186432 said:Jag gillade avsnittet starkt, man fick äntligen bekräftelsen på att Jon Snow egentligen är Jon Targaryen eller Stark beroende på vilken arvsföljd man kör på.
Speciellt Arya-scenen gjorde mig mest arg. Hur kom hon dit? Hur märkte ingen att hon mördade folk? Hur märkte ingen att de mördade gjordes till paj och hur fick hon hela rummet att tömmas på varenda person någonsin, trots att Freys är en skitstor familj som i princip alltid har dröser med folk överallt?Bolongo;n186439 said:ÖHT tyckte jag det var mycket fan service det här avsnittet. Hela den här säsongen, egentligen. Mycket "kolla här, vi knyter ihop trådar som Martin bara retat er med." Och det är väl OK, synd bara att de oftast gör det på det mest klyschiga handbok-för-manusförfattare-sättet man kan tänka sig.
Å andra sidan har Snöjonte knappast heller visat att han är bra på att leda folk. Tvärtom, skulle jag säga utifrån de beslut han tog i den senaste striden.da_bohz;n186499 said:Visst att hon typ har visat att hon kan använda sig av taktik och lömskheter, men hon har inte visat ännu att hon är bra på att leda folk, och det vore löjligt av henne att protestera när han har stöd från alla i rummet.
?Han är inte bra på det, men folk följer honom ändå likförbannat.krank;n186500 said:Å andra sidan har Snöjonte knappast heller visat att han är bra på att leda folk. Tvärtom, skulle jag säga utifrån de beslut han tog i den senaste striden.