Jaggernaut
Hero
Okej vilka är det som lagt märke till att en av forumets veteraner bytt användarnamn, aha nu blev ni nyfikna va? Okej ska inte dra ut på det: Vulf heter nu den användare som en gång hette Vitulv. Såhär borde det inte få vara. Hur skulle det se ut om alla välkända personer bytte namn titt som tätt - jo det skulle bli kaos och hela www.rollspel.nu skulle haverera... Okej riktigt så allvarligt är det kanske inte men himla rörigt om allihopa hette något annat varannan vecka (eller ja det skulle bli ganska roligt och en helt ny sport att gissa vem som döljer sig bakom ett visst inlägg men så roligt vill vi (läs: jag) inte ha det).
Okej nu har jag babblat på ett tag så det är bäst att komma fram till något.
Det borde finnas en gräns därikring 100 xp och ifall man passerar den så får man stå kvar vid sitt namn, iaf så borde man inte få byta sådär utan att någon vet om det - det borde basuneras ut på forumet i förväg så man får tid att vänja sig och möjlighet till protest innan "kuppen" är genomförd.
Vitulv har alltid hetat Vitulv och borde fortsätta att heta så.
Inget mer namnbytande på ett tag nu va?
Sådana som jag* mår inte bra av sådant här. Illasinnade moderatorer som går med på sådant här, ni vill mig ont. Ska ni inte vara riktigt onda och låta någon annan byta användarnamn till Vitulv (nu då det är ledigt) bara för att ska bli extra förvirrande?
*Konservativa personen som inte klarar av förändringar i deras tillvaro, man blir förvirrad och deprimerad.
Om man nu skulle vilja byta namn vem är det man ska smöra för? Jag ska ju inte byta namn (jag lovar) men det kan vara kul att veta.
Bustrollet…!? Ehh...hrm, hrm jag menar Jaggernaut protesterar mot det han nu skulle protestera mot vad det nu var - någon som kan berätta?
Protest! i alla fall.
Okej nu har jag babblat på ett tag så det är bäst att komma fram till något.
Det borde finnas en gräns därikring 100 xp och ifall man passerar den så får man stå kvar vid sitt namn, iaf så borde man inte få byta sådär utan att någon vet om det - det borde basuneras ut på forumet i förväg så man får tid att vänja sig och möjlighet till protest innan "kuppen" är genomförd.
Vitulv har alltid hetat Vitulv och borde fortsätta att heta så.
Inget mer namnbytande på ett tag nu va?
Sådana som jag* mår inte bra av sådant här. Illasinnade moderatorer som går med på sådant här, ni vill mig ont. Ska ni inte vara riktigt onda och låta någon annan byta användarnamn till Vitulv (nu då det är ledigt) bara för att ska bli extra förvirrande?
*Konservativa personen som inte klarar av förändringar i deras tillvaro, man blir förvirrad och deprimerad.
Om man nu skulle vilja byta namn vem är det man ska smöra för? Jag ska ju inte byta namn (jag lovar) men det kan vara kul att veta.
Bustrollet…!? Ehh...hrm, hrm jag menar Jaggernaut protesterar mot det han nu skulle protestera mot vad det nu var - någon som kan berätta?
Protest! i alla fall.