Nekromanti Provar bara en grej...

smaffy

Hero
Re: ?

antagligen har du glömmt att logga ur.
gör man inte det finns cookien kvar och alla andra som kommer till datorn efter dig ha kontroll över ditt insändarkonto. rätt fet miss i säkerheten :)

Smaffy är jag. blä.

smaffy

Hero

du skulle bara veta...
hela windows är fullt av små fula hål alla kan 'hacka' sig in via... i min skola finns det folk som använder dem när de ska göra lite mer suspekta saker med datorerna... (exempel: tryck på F1 eller välj "hjälp" vid inloggningen på novell netwares inloggningsfönster som så fint ska skydda datorn mot folk som inte borde använda den. när du tryck på F1 kommer det upp en hjälpfil. tryck på arkiv och sedan öppna (eller nått sånnt). i stället för att du väljer en hjälpfil så skriver du in *.exe och dubbelklickar på "explorer.exe". simsallabim och du kör windows med nätverk å alltihop!, eller om det inte funkar så öppnar man bara command.com i c:\ katalogen och skriver logout, så är du inte längre loggad eller nått...)

personligen hatar jag cookies! död åt cookiesarna! DÖÖ!! föresten borde det ju finnas nått liknande i N2's värld... eller? uj.. hemska tanke, tänk om min elaka sl applicerar cooikes på mig i min cookiefria värld... hjälp!!

Smaffy är jag. blä.

Joham

Veteran
Re: Ohäng broder

Fallet löst. Det var min ohängda broder som varit framme med sina kladdiga fingrar.....

Joham -Ursäkta att detta skulle ta upp så mycket plats på forumet

balls of steel

Veteran

skulle va ballt om man fick typ cocies i hjärnan efter ett sim stim eller nåt i den stilen

balls of steel