Nekromanti Prylar att varna för

Rickard

Urverk speldesign
Jag hade tänkt att begränsa denna trådstart till skönhetsprodukter, men visste inte direkt hur många som har någon koll på sådant så istället så vill jag veta vad för prylar ni skaffat som bara vållat problem..

Ta min insektsdödare som jag köpte på ÖB exempelvis.. Den ser ut som en lykta och lyser med någon lampa som säger sig dra till sig insekter.. Vi hade den utomhus på verandan och lamphelvetet pajade efter två dagar.. Jag lämnade tillbaka den och fick en ny som pajade efter några dagar.. Då sket jag i det.. Visst funkade lampan när den väl var igång men brolampan drog ändå till sig fler insekter.. Dessutom så var det rätt krångligt att rensa lampan..

Deodoranten jag köpte häromdagen klibbar något grymt.. "Öppnar" jag armen så känns det som ett svagt klister under armen och håret i armhålan klibbar ihop.. Cool Pro Sport heter märket.. Nåja, den luktar gott i alla fall

Sedan Shockwaves hårprodukt(er).. Den luktar blommor - en riktigt god doft - men under sommaren så drar sig lukten till bin som tror mitt hår är en blomma.. Riktigt irriterande..

/Han som inte vet, men insektsdödaren luktade väl säkert gott den också

Johan K

Gammal & dryg
ICA:s raklödder...

Vart tvungen att köpa ICA:s raklödder en gång pga att mitt vanliga raklöder var slut... det raklödder som jag köppte var nog den sämsta skit jag använt i alla de år som jag rakat mig, skummet funkade inte alls. Kunde i princip ha skippat det hela..

/ Johan K, som i vanliga fall använder Gilette-raklödder

Yheela_UBBT

Veteran
Lurviga ben...

Jag köpte sånt där "ta-bort-håret-på-benen-med-klet-som-du-skrapar-bort-med-en-plats-mojäng."...
och det funkar väl...
OM du vill att benen ska ha små hårfria ytor medan resten är lika lurvigt som innan... :gremsuck:

Storuggla

Champion
Re: ICA:s raklödder...

Raklödder? Du? Öhhh, vad rakar du egentligen? :gremshocked:

Storuggla, röka braj och rita snuggles

Storuggla

Champion
Makrill på tub,

Makrill på tub, istället för i burk, smakar apa. Den har en metallisk bismak som helt tar över makrillsmaken. Urk. Så jag tar hellre lite skvättande när jag öppnar burken.

Storuggla, fiskfetish

malmkvist

Warrior
Apotekets djungelolja.
Jag var inne i landet, i Torup, på midsommar, och smetade in mig i djungelolja för att undvika att bli uppäten när vi spelade krocket,
Den värdelösa oljan drog till sig ännu mer små minivampyrer.
Undvik!

G

Guest

Guest
Hårddiskar från matrox, har bara haft hårddiskcrashar med dem, den senaste idag, hade jag haft råd skulle jag stuckit till norge för att få it infon.

Jag har haft 4 st hårddiskar från matrox, alla är nu döda på ett eller annat sätt.