Eva Florén
Swashbuckler
Äsch, jag är bara fånig... men i alla fall. Om ni trots skräckinjagande bilder och fruktansvärda ordval från mig i alla fall vill se några tokar från forumet. Och dessutom kan tänka er att stå ut med svettlukten på Absolut spel. Så finns det ju ett tillfälle nu på Onsdag. *om allt fungerar* Så kommer några forumister vara på Absolut spel från 18-snåret till ca 21 (beroende på när vi blir utslängda förståss) och spela Western figurspel. Ja, Anders och Tove hoppas vara där i alla fall och jag + min make Ulvtand. Ofeig brukar finnas på plats och några till. Utöver dessa finns ju tillfälle att träffa en rad andra som spelar diverse kortspel samt figurspel av annan form. För er som bor i tokholmen kostar det kanske inte så mycket mer än orken att kika dit.
Det är väl så inofficiellt det kan bli vad jag förstår. Inga krav att tillkännage sig, inga krav på lappar på bröstet, inga krav WhatSoEver...
Vi kanske ses, om jag hinner kika upp från tärningen... Den här gången ska min figur överleva scenariot....... om jag så ska gömma vederbörande hela tiden.
Det är väl så inofficiellt det kan bli vad jag förstår. Inga krav att tillkännage sig, inga krav på lappar på bröstet, inga krav WhatSoEver...
Vi kanske ses, om jag hinner kika upp från tärningen... Den här gången ska min figur överleva scenariot....... om jag så ska gömma vederbörande hela tiden.