Nekromanti Quest of Bergdalsskolan

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Quest of Bergdalsskolan
Ett helflippat rollspel om en skola 'gone bad'!Utspelar sig: Detta är ett rollspel som utspelar sig år 1999 på en skola i Borås som heter Bergdalskolan. Handling: All personal på Berdalskolan har gått på ett möte. Men den onda Lars Zettergren som för övrigt är skolans rektor satte in en mystisk maskin i lärarrummet som hypnotiserade all personal. Sen har han gjort kopior av all personal och nu kryllar det av galna lärare med mera på Bergdalskolan. Det är här du och dina kompisar kommer in i bild... (447 fler tecken)

Gå till artikeln

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Vitulvs guide to better hogfarming [hobbymod]

Hej och välkommen till www.rollspel.nu

Eftersom du inte har brytt dig om att läsa reglerna för forumet eller kollat igenom FAQ:en så har jag bestämt mig för att ge dig en kort introduktionskurs.

Klicka här för att komma till min lilla guide för nybörjare (eller grisodlare som vi brukar kalla er här på forumet).

Läst klart? Ok, då kan du kika lite bland frågorna i FAQ. Kolla först och främst igenom frågorna under rubriken "forumssystemet", sedan kan du gå vidare och kika på de rubriker som intresserar dig.

Klar?

Bra, kolla in reglerna för forumet genom att klicka här

Tänk på att kika i FAQ:en lite då och då. Många frågor som ställs av grisodlare besvaras där och besparar dig därmed mödan att skriva ett inlägg för att fråga om något enkelt. Det medför också att gamla , griniga gubbar slipper bli irriterade över dagens forumsungdom .

Bra. Som du säkert förstår så uppfattades inte ditt inlägg/kommentar "ÖHHH!" som särskilt konstruktiv eller meningsfull. Man skulle kunna säga att du fick en dålig start på forumet. Oroa dig inte, mina första inlägg sög också. Mitt förslag är att vi glömmer bort det här lilla missödet och börjar om.

- Vulf, den schysstaste av forumiterna