Recca said:
Save said:
Jag tror att ni angriper frågan i tråden på ett felaktigt sätt.
Räcka verkar i sammanhanget ha betydelsen "vara tillräcklig". Jag tror alltså att tråden handlar om att efterfråga personliga värderingar om äventyret är tillräckligt som ett äventyr för den som väljer att tycka något. Det eller att tråden handlar om frågan huruvida äventyret uppfyller förutsättningarna för att kallas äventyr.
Med det sagt tror jag att det kan kallas för äventyr.
Och om du följer din grundtanke om att Niklas vill höra dina "personliga värderingar om äventyret är tillräckligt som ett äventyr för den som väljer att tycka någonting"?
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Klicka för att visa.. ( ..en liten "disclaimer" ) <input type="button" class="form-button" value="Visa dolt innehåll" onclick="toggle_spoiler(this, 'Dölj innehåll', 'Visa dolt innehåll')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">Allt jag skriver som kan på ytan uppfattas som att någons idéer eller tankar minskar, är endast min tillämpning av forumregeln som säger att det är ok att
"angripa idéer och argument". Det skulle inte bli en diskussion annars, vilket är för väl eftersom detta är ett diskussionsforum. Det är alltså min mening att föra en god diskussion.
Smileys ska tolkas i enlighet med de beskrivningar som finns, med undantag av blinkningen ("wink") som ska tolkas som att jag har glimten i ögat och förstärker att jag inte har för avsikt att såra.