Ymir
Liten kantbaron
I den spännande (frustrerande...) uppföljaren till den här situationen har min dator återigen buggat ur, på samma sätt som då. Det roliga är att den här gången, när jag försöker göra systemåterställning, så finns inga återställningspunkter från Augusti månad, och datorn vägrar låta mig backa en månad och leta återställningspunkter där - när jag klickar på knappen för att backa bara händer ingenting.
Är det någon som har några teorier kring varför det inte finns några återställningspunkter helt plötsligt, och varför jag inte kan backa till tidigare månader? Bara skuggan av en förklaring hade fått det hela att kännas något mindre gråtframkallande...
Som innan hade jag också uppskattat andra tips på vad som kan göras för att rädda windows, för jag är lika oförstående som då inför vad felet kan tänkas vara.
Är det någon som har några teorier kring varför det inte finns några återställningspunkter helt plötsligt, och varför jag inte kan backa till tidigare månader? Bara skuggan av en förklaring hade fått det hela att kännas något mindre gråtframkallande...
Som innan hade jag också uppskattat andra tips på vad som kan göras för att rädda windows, för jag är lika oförstående som då inför vad felet kan tänkas vara.