Yxa troll i baken. [OT]
"De flesta som gjort en massa inlägg brukar man efter ett tag se mönster hos. Då och då lyckas folk överraska mig, som senast Risings inlägg där det yxas troll i baken och jättar våldtar folk. Jag som trodde han var sådär superseriös."
He heh, I aim to surprise... :^)
Nåja, vem påstår att inte jättevåldtäkt är serious business? Okej, det där var iofs ett gammalt gammalt äventyr, spelat sent sent sent, så lite grabbflamsig infantilism anser jag vara i sin fulla rätt. Men nejnej, jag är inte en särskilt seriös lirare. Det ska vara när jag spelleder Kult som det blir lite seriösare, men annars är det tjofaderittan som gäller. Det första regeltillägget jag gjorde till både Chronopia och Dod6 var förstås att låta folk vara ankor. Det säger ju en hel del. Jag låter tom folk vara ankor i changeling, men där är mina spelare inte fult lika säkra på att det passar in...
Ankor rular!
Nå, det var ju kul att höra att man kunde överraska någon. Du, förresten, har du skaffat McClouds "Reinventing Comics" ännu? (Annars överraskar du MIG med din slöhet!) :^)
Vad tyckte du? För mycket datorsnack, va?
/Rising