Nekromanti Räknare på pers.sida.

Lan

Veteran
Skulle man inte kunna koppla en del av titel poängen till sin egen personliga sida här på forumet så att ju fler som har besökt den desto mer poäng till titeln osv.

DanielSchenström

Swashbuckler
Då och då försöker jag med min otroliga psykiska kraft förutspå vad folk ska säga. Denna gång försöker jag kanalisera Azagtoth.

Detta är främst ett diskussionsforum och därför reflekterar titeln antalet inlägg. De personliga profilerna är bara till för att den som vill ska kunna presentera sig själv så folk vet lite mer om den de diskuterar med. Att få poäng för detta känns som en onödig sak. Detta är trots allt inte Lunarstorm.

Hur klarade jag mig? :gremsmile:

Lan

Veteran
Ok. Jag tänkte faktiskt inte på Lunar, men ok. Det var en bra liknelse som jag inte vill ska hända. Men jag skulle vara rätt intresserad av att se hur många som har varit inne på den personliga sidan hos mig. Ungefär som di.

Azagthoth

Myrmidon
Hur klarade jag mig?

Tja, riktigt bra. Hade du fokuserat på Azagthoth så hade det nog varit mitt i prick. Om jag skickar mitt lösen till dig så kanske du kan logga in som mig och besvara frågor i fortsättningen?

Känns också en smula sorgligt att man är så förutsägbar...

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Men jag skulle vara rätt intresserad av att se hur många som har varit inne på den personliga sidan hos mig. "

Varför då om jag får fråga?

DanielSchenström

Swashbuckler
Antingen är du förutsägbar eller så är jag en fantastisk människokännare ;)

De flesta som gjort en massa inlägg brukar man efter ett tag se mönster hos. Då och då lyckas folk överraska mig, som senast Risings inlägg där det yxas troll i baken och jättar våldtar folk. Jag som trodde han var sådär superseriös. *vinkar till 3 feet high and Rising*

Krille

Super Moderator
"Varför då om jag får fråga?"

Ego, förstås. Samma orsak till att folk har räknare och gästböcker på sina "riktiga" hemsidor.

Johan K

Gammal & dryg
Njaaaa...

Om man gör det så tycker jag nog att det blir för mycket ploj av det hela...

Azagthoth

Myrmidon
Antingen är du förutsägbar eller så är jag en fantastisk människokännare :gremwink:

Skall vi enas om att du är en fantastisk människokännare (visste du att jag skulle skriva det?!?)?

Rising

Vila i frid
Yxa troll i baken. [OT]

"De flesta som gjort en massa inlägg brukar man efter ett tag se mönster hos. Då och då lyckas folk överraska mig, som senast Risings inlägg där det yxas troll i baken och jättar våldtar folk. Jag som trodde han var sådär superseriös."

He heh, I aim to surprise... :^)

Nåja, vem påstår att inte jättevåldtäkt är serious business? Okej, det där var iofs ett gammalt gammalt äventyr, spelat sent sent sent, så lite grabbflamsig infantilism anser jag vara i sin fulla rätt. Men nejnej, jag är inte en särskilt seriös lirare. Det ska vara när jag spelleder Kult som det blir lite seriösare, men annars är det tjofaderittan som gäller. Det första regeltillägget jag gjorde till både Chronopia och Dod6 var förstås att låta folk vara ankor. Det säger ju en hel del. Jag låter tom folk vara ankor i changeling, men där är mina spelare inte fult lika säkra på att det passar in...

Ankor rular!

Nå, det var ju kul att höra att man kunde överraska någon. Du, förresten, har du skaffat McClouds "Reinventing Comics" ännu? (Annars överraskar du MIG med din slöhet!) :^)
Vad tyckte du? För mycket datorsnack, va?

/Rising

Johan K

Gammal & dryg
:) !!

Det förståss.....
Men ändå, det känns ju lite onödigt att ha det.

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Tjaaa.... det kan andra räkna ut med piiiip och en bit krita så det kommer du nog på. "

Är du verkligen säker på det? Jag är dålig på att räkna även om jag får hjälp av piiiip och en bit krita. Hur långt tid får jag på mig?

DanielSchenström

Swashbuckler
Re: Yxa troll i baken. [OT]

"Nå, det var ju kul att höra att man kunde överraska någon. Du, förresten, har du skaffat McClouds "Reinventing Comics" ännu? (Annars överraskar du MIG med din slöhet!) "

Känn dig övverraskad. Nej det är faktiskt Alvglans, min serieprenumerationsleverantör som inte fått ändalykten loss och beställt hem den trots mina telefonsamtal. Men nu så ska den vara på väg tillsammans med nästa skörd av Marvels mest sålda trikånissar. (Som fö suger nu för tiden med Grant Morrison och Joe Casey som skribenter.)

"Ankor rular!"

De rular Ankeborg må hända. Inte för jag har nåt emot dem, finns det humanoida ödlor, tjurar och annat så kan det få finnas humanioda ankor också. Bara inte i nåt av mina spel, till jag skaffar Glorantha :gremsmile:

DanielSchenström

Swashbuckler
Nej det visste jag faktiskt inte, jag brukar vara ensam om att tycka jag är förträfflig :gremsmile:. "Alltid i rörelse är framtiden."
"Molntäckt är denne administratörs framtid."

Johan K

Gammal & dryg
Bra !!!!

Jag tycker att du gav ett väldans bra svar !!
Det är bara en bisak det där med titlar, det viktigaste är att vi har bra & givande disskutioner.

DanielSchenström

Swashbuckler
Tack!!!

Jag bugar och bockar och all som vill stödja mina inlägg kan sätta in pengar på postgiro 230318-8. Märk talongen Rädda Daniel. :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Haha !!

¨Njaaa, nu så ska vi väll inte ta i här va....../images/icons/smile.gif/images/icons/wink.gif