God45
#PrayersForBahakan
Precis vad det låter som. Jag behöver en hög råd till unga magiker som de skulle kunna få från böcker, från en lärare eller från en mer erfaren magiker (saker som kan skrikas åt dem av mer erfarna fiende magiker uppskattas också med det är inte huvudmålet ). De här råden behöver inte vara kopplade till något regelsystem utan de är rent fluff. De behöver inte heller stämma utan kan vara saker som den som ger råden tror är sanna också.
Här är några exempel på vad jag tänker mig:
1. Frammana ingenting som du inte kan skicka tillbaks om det vänder sig mot dig.
2. Använder en magiker en stav med drakoniska runor på så är han antagligen en eldmagiker.
3. Försök inte blanda Fenix tårar och drakhjärtblod, effekterna tar ut varandra.
4. Alver suger på necromancy, antagligen för att de lever så länge att döden har ett dåligt grepp om dem.
Här är några exempel på vad jag tänker mig:
1. Frammana ingenting som du inte kan skicka tillbaks om det vänder sig mot dig.
2. Använder en magiker en stav med drakoniska runor på så är han antagligen en eldmagiker.
3. Försök inte blanda Fenix tårar och drakhjärtblod, effekterna tar ut varandra.
4. Alver suger på necromancy, antagligen för att de lever så länge att döden har ett dåligt grepp om dem.