Röd sand är om neotech rymd. dvs orbit och kolonierna.'
Terra one är neotech världen längre fram i framtiden inte riktigt samma sak. Om man skall förlägga ett äventyr tex på månen så finns det väldigt lite fakta om dessa kolonier etc. Därför ser jag EJ Terra one som någon ersättning för Röd sand.
Men tyvärr måste jag säga att någon (kan det varit Marco?) påstod att Röd Sand blivit ett omfattande arbete som utvecklats till Terra One, vilket innebär att Neotech får klara sig utan sin Mars-modul...
Jag har precis inhandlat Deep Space, en rymdmodul till Cyberpunk. Där finns massor av beskrivningar på kolonier, både near orbit, på månen, vid lagrangepunkterna och på Mars. Vissa kolonier som omnämns i Neotech finns med också, exempelvis Kristallpalatset. Dessutom finns en beskrivning av hur livet präglas av att leva i mikrogravitation. Deep Space är en mycket bra modul för er som vill veta mer om rymden.
Kolla in http://www.leisuregames.com, de har en del Cyberpunkgrejer och deras postorder funkar bra.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.