Nekromanti Rävsvans köper Kaleidoskop

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Re: Misstänksam

Jag måste personligen be att få tacka de som uppfann skämtet, de som deltagit i tråden utan att läcka om vad det handlar om.
Så vi som visste om det men höll tyst får inget tack? :gremmad:

:gremtongue:

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb

Jag ber om ursäkt... Givetvis ska ni ha stort tack för det.

Dessutom måste De som Gick På det Få ett Enormt Stort Tack för då hade vi ju någon att djävlas med.

De som dessutom konstaterade att det var ett skämt i tråden ska också ha tack...

De som rensade bort inlägg som avslöjade skämtet ska också ha tack...

De som ignorerade tråden ska ha tack...

Någon jag glömt?

De som jag glömt ska också ha tack...

Förlåt, nu spårade jag iväg en smula....

Men Jag ska inte Få något Tack eftersom jag är en sådan Där FÖrfärlig översittare och Bättrevetare.

....

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Nu är jag nöjd... ^_^

Och du har ju redan fått ett tack Lady Silver Wolf - du deltog ju i tråden och uppehöll illusionen av att det var riktigt. Så tack! :gremsmile:

Olle Linge

Snigel
Re: Nostalgi och Haragada

Grymt, hur mycket kommer de kosta (ska tjata på maken ju)
Det är inte hundra procent spikat ännu, men jämfört med amerikanska indiespel kommer de att vara billiga. Inget av dem kommer att komma i närheten av 200 kronor kan jag i alla fall avslöja, så jag tror inte att plånboken ska sätta käppar i hjulet.

Förresten. Supergänget, kommer det också att säljas?
Naturligtvis kommer vi att sälja Supergänget!

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Nostalgi och Haragada

Låter helt ok... enda haken är väl att även tvåhundra kronor är mycket för mig... hm... men tjatar man lite kanske det går...

Supergänget ska i alla fall köpas och sedan får han säga vad han vill! *ställer sig demonstrativt på tå, vet visserligen att det inte är lönt, maken är huvudet längre*

Ska i alla fall bli kul att få tillfälle att bläddra i dem lite och kika på vad ni gjort av dem. Även om jag inte får tillfälle att lägga vantarna på förhoppningsvis signerade exemplar...

:gremsmile:

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in

"De som rensade bort inlägg som avslöjade skämtet ska också ha tack..."

Å andra sidan får ni gärna kasta ägg på mig för att jag lyckades tappa bort hela tråden när jag skulle flytta ett inlägg.

Olle Linge

Snigel
Om prissättning

Jag tror att priset hamnar ganska mycket under 200, det var mer för att inte lova för mycket (vilket jag fortfarande inte vill göra, men i alla fall). Vi brukar dessutom försöka ha lite lägre pris på konvent.

Flurtis

Hero

Nja hade jag läst det på morgonen hade jag inte svarat på det, men nu så tänkte jag att det bara var 3timmar kvar på dagen så...

Men men chilla ner lite va, det var ju inte som att jag gjorde någon större skada.

//Flurtis

Flurtis

Hero

Haha ja jag märkte det. Nåja det var väll inte dagens smartaste handling men men, vem är perfekt.

//Flurtis