fjodorsenuba
Krigarpoet
Vimes hakade på så det är ju positivt.
Wat? Skulle du hellre rösta på WH menar du?Min röst är värdelös då det ligger röst på Waterhouse redan. Och jag gillar inte att ge rösten till Vimes...
Röst: @Octagonal
Du tycker att Octa är rödare än WH?Vimes hakade på så det är ju positivt.
Ja DET var ju föga förvånade.Vimes hakade på så det är ju positivt.
Nej jag skulle hellre rösta på någon annan än octa and WH, så om jag inte gjorde något så la jag det i händerna på Vimes. Jag har inget annat tåg att får någon att gå till.Ok
Wat? Skulle du hellre rösta på WH menar du?
Jag sitter och läser nu, så nej, inte tillräcklig tid för att ta ställning. Jag ber om ursäkt för att jag hade så skoj på munkcon.Okej att det var något som meddelades på förhand, men jag blir lite nervös av att @Sidd och @Hägerstrand lägger röst på samma spelare och sen försvinner för resten av dagen. Är ni tillräckligt närvarande för att kunna ta ställning här och nu till spelet som råder?
Nä du la det i händerna på vimes IOM din flyttNej jag skulle hellre rösta på någon annan än octa and WH, så om jag inte gjorde något så la jag det i händerna på Vimes. Jag har inget annat tåg att får någon att gå till.
Jag tycker nog jag varit tydlig med att jag hellre tar ut Octa än WH.iom att rösterna inte motiverats irdentligt
Nej han hade bara behövt flytta även utan mig så hade Octa åkt.Nä du la det i händerna på vimes IOM din flytt