Här klistras det åsikter på mig ja. Jag sa inte att det var rödande beteenden allt som skedde i slutet på R1. Jag vill veta vad som hände. Jag tyckte att drevet mot Andersson var solitt och hade hakat på där när en spelar till flyttat dit, vilket jag påtalade. Det fanns många spelare som kunde flyttat röster då, speciellt med tanke på att det var en del slappa röster på WH. Men det drevet dödades tydligen. Men inte för att fokusera dreven in i de två som kristalliserades mest, utan för ett helt nytt drev. Där var du väldigt drivande i att du ville ha det drevet. Varför? Hur tycker du att det är bra att dra igång ett helt nytt drev med mindre än en timme kvar på rundan och med minst två spelare afk? Vad hoppades du uppnå? Trodde du på allvar att det var en boll som skulle hinna hamna i rullning på den korta tiden? 45 minuter är inte tillräckligt för att multipla spelare ska hinna sätta sig in i ett helt nytt drev, och sådan stress orsakar bara misstag.
Jag vill som sagt bara förstå vad det var som hände. Nu i efterhand ser vi ju att det inte handlade om att försöka rädda WH.
Jag tyckte att WH- och Octadreven var kassa, precis som jag hela tiden skrev.
Jag ville hellre dreva en lågflygare och tyckte att Octa spelat upp sig väldigt mycket så hannuppfyllde inte längre det villkoret. Som jag skrev.
Det var Andersson, Brynolf och Sidd som återstod i lågflygargänget om jag minns rätt, detfanns antydan eller direkta utsagor eller röster om att Andersson och Brynolf var reella alternativ som drev.
I det sista försökte jag få med folk från de kassa WH-octa-dreven.
Slutscenerna med Fjodors konstoga motivering och min påföljande panik har jag redan gått igenom nogrannt.