Nekromanti Rapport

Boridus

Veteran
Hej!
Det finns möjligen inte en icke-officiell lägesrapport på produkterna som inte finns med på Neogames hemsida. Dvs Damarien och Västmark. Det står inget om dem på hemsidan men det verkade lite som om de inte var alltför långt borta när man såg tråden om Eon 3.

Sen kanske även en liten status på de andra produkterna vore ju inte så dumt att få. Man blir ju så nyfiken på alt när man ser vad som är på G :gremwink:

Tack!

Ymir

Liten kantbaron
Re: Västlandenrapport

Västlanden - Kapitlen 'Historia', 'Befolkning' och 'Geografi' färdigskrivna, 'Religion och Mystik', 'Språk', 'Mûhad & Ziu' samt 'Hemligheter och Intriger' gott och väl påbörjade. Mûhadinskan som språk är konstruerat och ett utkast på dess skrivtecken är spikat.

För tillfället klurar jag lite på Mhîmrätten, och skriver om dess filosofi, olika religiösa verk samt hur religionen praktiseras. Sedan tänkte jag ta mig an Sungs lära, samt Mûhads statsbild, lagar och administration.

Textmanuset ska vara klart i februari, men vi får se om jag hinner - jag måste ta 34 högskolepoäng den här terminen. Jag ska göra mitt allra allra bästa, givetvis.

- Ymir, rapporterar

Boridus

Veteran
Re: Västlandenrapport

Tackar :gremlaugh:
Alltid lika skönt med Eldsjälar som Ymir :gremwink: