Nekromanti Raptor Safari

Rising

Vila i frid
http://raptorsafari.com/play.php

Okej, man måste ladda ner det där insticksprogrammet som möjliggör coola 3D-grejer, men det är det värt. I raptor safari så är man en raptor. I en jeep. Som åker omkring och dödar andra raptorer, för att sedan skicka in dem via teleportörer i framtiden, där de blir till mat. Och så kan man få extra poäng genom att utföra stunts och kvadda ens fordon.

Det är ett väldigt välproducerat spel, som också har många smarta features och som bara är skönt att åka omkring i, i största allmänhet. Så det rekommenderar jag er att prova.

Och så passar jag på att skryta också; för jag fick just 898.300 poäng, och blev med ens rankad 80 idag, och 163 någonsin.

Nu ska jag försöka döda pteranodon, och så behöver jag öva på mina skills att få höga raptor-on-raptor-bonusar...

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Inled mig icke i frestelse ;-)

Så coolt. :gremcool:

Nej, jag ska inte ladda ner det där instickprogrammet, för då kommer jag att slösa arbetstid och reta IT-avdelningen. Men visst är jag frestad. :gremwink:

Nightowl

Champion
Re: Inled mig icke i frestelse ;-)

Vi är tre stycken på jobbet som gillar dataspel; jag, en yngre dam och en äldre dam. När vi skickar tips på dylika till varandra använder vi rubriken "NSFW" -Not Safe For Work, som ju vanligtvis hänsyftar till, öh, mindre påklädda bilder. Om man börjar titta på dem på jobbet slutar det bara med att man börjar spela på arbetstid...

Erik

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag måste vara en sån där vrålnörd, för jag blev mer intresserad av utvecklingsplattformen än av spelet i sig...