Nekromanti REA

O.J

Veteran
Neogames ger 20% off på priset idag, Hade det inte varit lite smartare att ge oss 20% mindre väntetid på Offensiv i stället.

I have an constant fear the somthing always there....fear of the dark

Det är ju klart att Gesunda inte är så högt, ett berg blir inte högt när gud står på det.
N-E F

seinet

Swashbuckler
O.J O.J O.J (läses "Oj oj oj!")
Och du lyckades få med ett Iron Maiden-citat också, bra jobbat!

Don't waste your time always searching for those wasted years!

/Seinet Wintermute - Som inte har något bättre för sig...

Robban

Hero
Det är det väl inte... det är väl bara det att alla struntar i att ta betalt för den momsen just igår... (så uppfattade jag iaf all den reklamen jag fick i _min_ brevlåda)...

/R

Maggan

Swordsman
Inte för att vara petig...

...men jag hade redan skrivit det i "Rollspels"-forumet. Eftersom det är lite mer allmänt än bara om Neotech... :O)

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

O.J

Veteran
Stämmer, eftersom jag är "Out of this silent planet" och jag ser "Navigators, but they are lost".
Det här blir mitt 32:a inlägg, så jag har bara 634 kvar till "the number of the beast"

P.S MANOWAR rockar också bra, "Hail and Kill" D.S

Det är ju klart att Gesunda inte är så högt, ett berg blir inte högt när gud står på det.
N-E F

Emil

Hero
Det är det väl inte... det är väl bara det att alla struntar i att ta betalt för den momsen just igår... (så uppfattade jag iaf all den reklamen jag fick i _min_ brevlåda)...

Man kan ju inte bara strunta i att betala moms bara sådär. Det är därför jag antog att staten skippade bokmoms just igår. Har nämligen för mig att det var en av grejerna med just Världsboksdagen.

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.alfaweb.nu/eonse" target="_new">http://www.alfaweb.nu/eonse</A>

Ackerfors

Alas, your rapids!
Sluta gnälla på Offensiv. Det kommer när det kommer. Herregud! Det är som att gnälla på att inte Aftonbladet kommer prick 12.37 varenda dag. (Överdriver)

Martin Ackerfors - Ohlsson
0===|:::::::::::::::::>

Robban

Hero
saken är den att de inte tar _betalt_ för momsen, de betalar fortfarande momsen, men tar inte betalt av kunderna...

/R