Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: [Red X-mas] - 3 - Det är ju fan lucia!
Inlägg 7 av 10
Mukwa = grön ger oss Trasapa som ulv och K.K blir grön, kanske seger i en förlängning.
Mukwa = röd ger oss K.K som möjlig ulv, eller seger kanske.
Trasapa = grön ger oss en massa trubbel. K.K kan va ulv, Mukwa kan va ulv eller naiv på nått vis, en massa skit lär det bli.
Trasapa = röd ger oss minst K.K+Mukwa = grön och kanske segern.
Kan du inte fördjupa dig en aning i tänket om att Mukwa inte är siare? Varför grönar han mig och rödar apan? Varför inte gröna apan och låta byn nacka dig eller paxie?
Inlägg 7 av 10
Hmmm. Tjänar vi mer på att nacka Mukwa?xyas said:Det här spelet är ju segare än tomtefar på juldagen. Trasapa står anklagad för att vara ulv. Men har helt försvunnit. Det är svårt att se det som något annat än ett erkännande i nuläget. Icke desto mindre så är jag fortfarande skeptisk till mukwas siar-påstående.
Du menar alltså att det är bland töserna, konverterade från queer-nissar, vi finner ulvarna? Och i så fall är det väl bäst att jag outar det jag hållit på om min roll:Strong choice! said:Om så är fallet så har ju ulvarna knäckt den koden och slurkat i sig !Paxens hederliga tomtenisse och ersatt honom med en tomtenissa tillverkad av Onda Leksaker AB.
Jag älskar tomtefar. Han har uppfostrat mig som sin egen son, trots att jag är tjej.
Jag ser dock inte hur den här diskussionen skulle ha någon bäring på hur vi röstar denna rundan. Antingen åker trasapa, eller mukwa.
Mukwa = grön ger oss Trasapa som ulv och K.K blir grön, kanske seger i en förlängning.
Mukwa = röd ger oss K.K som möjlig ulv, eller seger kanske.
Trasapa = grön ger oss en massa trubbel. K.K kan va ulv, Mukwa kan va ulv eller naiv på nått vis, en massa skit lär det bli.
Trasapa = röd ger oss minst K.K+Mukwa = grön och kanske segern.
Kan du inte fördjupa dig en aning i tänket om att Mukwa inte är siare? Varför grönar han mig och rödar apan? Varför inte gröna apan och låta byn nacka dig eller paxie?