Re: Vi hade också en sådan spelare en gång...
Det första han gjorde när han skapade en ny RP var att höja förföra till 15 - SL tillät nämligen inte högre än 15 i den färdigheten då... annars skulle det blivit så överdrivet.
Det andra han gjorde, när vi börjat spela, var att säga "Öh, jag går till första bästa bar och börjar ragga... höh höh...", skakandes på benet av extas. Det är vad vi kallar en nörd... /images/icons/smile.gif
Vi löste det hela så här:
SL gav han e "brud" (hahaha) som "såg hyfsat jävla skitfin ut", det han väntade sig var förstås en detaljerad beskrivning av hur det hela gick till. SL sade så här, "Du vaknar upp på morgonen i en säng, där du somnade," *beskrivning*, "när du kliver upp ur sängen och ser dig runt kommer kvinnan fram till dig, hon öppnar den röda sidenmorgonrocken och du ser att" *SL skrattar* "hon har en k*k!!! HAHAHA!!!"
Nästa spelmöte försökte han också ragga hela kvällen, SL sade så här mycket exakt: "Tyvärr, det blir inge pussy för dig idag."
Nu har vi slutat spela med honom för länge sedan, om jag inte hade varit så snäll som jag är så hade jag varnat er för honom och namngivit honom *ivult smajl*.
Så överdriv inte det där, resten av spelgruppen kan finna det irriterande om det går för långt.
Jaja, det var lite off topic.
Hur som helst så är det bara att slå Ob3T6 mot förföra, lyckas man så lyckas man, misslyckas man så blir det ett 10minuters-fredags-full-som-fan-ligg, fumlar man får man inte upp den eller så är offret en man eller något liknande taskigt. Om man redan förfört offret tidigare kanske det blir -Ob1T6, äh... tänk bara logiskt så ordnar det sig ska du se.
/images/icons/smile.gif
[color:red]/P|uT0NiUm</font color=red>
Point
Click
KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!