Project Smiley
Ja en censur-smiley skulle kunna vara en smiley med ett x istället för mun! /images/icons/smile.gif
Eller så här:
Seinet din jävla gris! Du kom före mig på kontaktforumet och regellistan! Din /images/icons/blush.gif!! Jag ska /images/icons/blush.gif och /images/icons/blush.gif och sedan /images/icons/blush.gif ! Sådeså!
eller:
Seinet din jävla gris! Du kom före mig på kontaktforumet och regellistan! Din /images/icons/shocked.gif!! Jag ska /images/icons/shocked.gif och /images/icons/shocked.gif och sedan /images/icons/shocked.gif ! Sådeså!
Eller kanske en sån där svart censurlapp?
Och här är ett citat från mitt senaste inlägg:
----------------------------------------------------
Hur skriver du sådär stort?
/Arvidos, ignorerar-mästaren!
(Som du kan se så ändrar jag
också signaturen då och då lite
dynamiskt sådär. Hoppas du gillar
min riddar-signatur.. Själv föredrar
jag den framför krigar-signaturen.)
----------------------------------------------------
Efter det där "Arvidos -Ignorerarmästaren" hade jag gärna haft en liten utmanande och sexig smiley, typ en som höjer ena ögonbrynet. En lurig en hehe.. Oxå bra att ha om det någon gång skulle dyka upp trevliga töser på forumet. Hehe.. [Här hade det också behövts en sexig/lurig smiley eller kanske en busig.]
(Nej jag säger inte att inte finns några tjejer/kvinnor/flickor på forumet, bara att dom är inte trevliga OOOPS! Va sa jag nu.. /images/icons/shocked.gif/ Hmm den Smilyen passar rätt bra när man gör bort sig.. *Check!*)
Jag får prova mina konstnärliga förmågor på smileysarna. Synd bara att jag suger på photoshop.. /images/icons/frown.gif nåja så svårt är det nog inte.. /images/icons/smile.gifFöresten har ni sett min idé om smiley-teater?
Would you like to know more? <A HREF="
http://forum.rollspel.nu/showthread...681&page=0&view=expanded&sb=5&vc=1#Post31681" target="_new">http://forum.rollspel.nu/showthread...w=expanded&sb=5&vc=1#Post31681</A>
/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal